שנה טובה!
שנה טובה וכל הכבוד לכל חברי הפורום שמשקיעים מזמנם ה (לא כל כך) פנוי לעזור לאנשים שהם לא מכירים. אני חושב שאתם עוזרים וחוסכים הרבה כסף, וגם מלמדים שיעור בכלכלה והתנהלות משק בית, כמו גם ביכולת להתדיין עם אנשים עם דיעות מנוגדות לשלכם. תודה מיוחדת לאבנר, על פעילותו כאן וגם על זה... כל הכבוד לך. שנה טובה וגמר חתימה טובה
שנה טובה וכל הכבוד לכל חברי הפורום שמשקיעים מזמנם ה (לא כל כך) פנוי לעזור לאנשים שהם לא מכירים. אני חושב שאתם עוזרים וחוסכים הרבה כסף, וגם מלמדים שיעור בכלכלה והתנהלות משק בית, כמו גם ביכולת להתדיין עם אנשים עם דיעות מנוגדות לשלכם. תודה מיוחדת לאבנר, על פעילותו כאן וגם על זה... כל הכבוד לך. שנה טובה וגמר חתימה טובה