שנה טובה

tali 102

New member
שנה טובה../images/Emo13.gif

אני לא יהיה פה מחר אז אני אומרת עכשיו לכולם.. שנההה טובההה מלאת אושר ואהבה ושמחר בחצות לכולם תהיה את הנשיקה עם הבנאדם שהם אוהבים
תהנווו מחר בערב ...:) טלי לגזיאל שירותי כבאות והצלה הרצליה
 
למעלה