שנה טובה אני לא יהיה פה מחר אז אני אומרת עכשיו לכולם.. שנההה טובההה מלאת אושר ואהבה ושמחר בחצות לכולם תהיה את הנשיקה עם הבנאדם שהם אוהבים תהנווו מחר בערב ...(: טלי לגזיאל שירותי כבאות והצלה הרצליה