שנה טובה לכולם

../images/Emo75.gif../images/Emo74.gifשנה טובה../images/Emo74.gif../images/Emo75.gif

 

לי לך

New member
אני יודעת שאת לא

הרי ראיתי אותך בועדה. זהו סיימתי לעבוד להיום, אני נוסעת הביתה לי לך
 

מירבי*

New member
פנינה, זה מקסים../images/Emo24.gif

זה מאוד מתאים להם.. אני בטוחה שבמכתב שכתבת כתובים דברים מרגשים שיעשו להם טוב בלב. נשיקות יקירה
 
פנינוש את ממש פנינה../images/Emo140.gifןחוץ מזה

לא יפה שרק הילדים דובים
זה הרי כול הכייף בחיים לדעת לצחוק ממך ומאחרים
שתהיה לכולנו שנה של הומור ואהבה........
בקשר למתנת החג זה נפלא בעיניי
אני אוהבת מאד לתת מתנות בכל הזדמנות וגם בלי סיבה השנה אני נותנת מילים כמתנה וזה בסדר בעיני כי לא חשוב מה נותנים חשוב מה חשים בלב..........
שיהיה לך אחלה חג...............
 
ההר שהוליד עכבר......

גם אני שמעתי בזמנו שהבדיקה הזו כואבת מאווווד..... ואז הגעתי לד"ר פנסקי במכבי..( אם אני זוכרת נכון את השם..) ה"אמא המיועדת" חיכתה לי בחוץ , היא לא רצתה שאלך לבד..לפני זה שמענו סיפורים על סיפורים וכמה שזה כואב...כשנכנסתי כבר הייתי ממש בלחץ. ואז הרופא הסביר לי בדיוק מה קורה , מה עושים ומה מרגישים.... ובאותה נשימה הוא הוסיף ואמר "מתרוצצות להן שמועות שזו בדיקה כואבת אבל אני מבטיח לך שלא ! ". ובאמת היה קליל ביותר , לא הרבה יותר מבדיקה גניקולוגית רגילה. לאחר בדיקה ומחקר שעשיתי, גיליתי שמקור השמועות הוא בציוד ישן... פעם היה ציוד ישן לקופות החולים והבדיקה היתה בזמנו לא נעימה... וכך השמועה הזו המשיכה שנים על גבי שנים להרתיע .... בסופו של דבר זה לא נורא...ואיך הבוס שלי אומר תמיד... "נורא זה אושוויץ"...( כל אחד והמשפטים שלו...) אז זהו בינתיים... סיגל
 

מירבי*

New member
סיגל, ד"ר פנסקי זה השם

הוא הרופא שעשה לי בזמנו את ההיסטרסקופיה והוא זה שיעשה לציצינה שלנו, זו המומחיות שלו, הוא עדין ועושה את הבדיקה במקצועיות מדהימה. נשיקות
 

mondani5

New member
פנינה יקירה!!

כל הכבוד לך, אני זוכרת את עצמי שפרופסור דור עשה לי צילום רחם האסותא,היה לי קשה מאד, זה כאב לי יותר מצירי לידה וגם העלתי חום . אני שמחה שעבר לך קל, לי הבדיקה לא זכורה לטובה. מאחלת לך ולמיועדים השרשה מהירה קליטת הריון בריא ולידה קלה. בידידות אירית.
 

מירבי*

New member
אירית, פנינה עברה היסטרסקופיה

זה לא צילום רחם, זה שונה לחלוטין וזה הרבה פחות מכאיב. גם לי זכור צילום רחם כסיוט אמיתי, מאז שיכללו את המכשירים ושמעתי על בנות שמדווחות שזה ממש לא נורא.
 

אורית ג.

New member
שנה טובה לפורום פונדקאות../images/Emo20.gif

שיוולדו כאן המון ילדים (ושכולם יהיו יפים כמו ליבי
) שכולם יהפכו מהר מהר להורים שכל המשמיצים והמלעיזים והקנאים יהפכו את עורם שהעיתונות תכתוב רק טוב (וזו האמת) שכולם יכנסו להריון כבר בטיפול הראשון ומשהו מיוחד לפנינה: פנינה, בלי להכיר אותך אישית , אלא רק מהשנה וחצי האחרונות בפורומים, כל הכבוד על האומץ , על שינוי הדרך האישי, על ההליכה בדרך חדשה ועל המסע המרתק הזה שאת מתחילה , הפודקאות. שלכם אורית ג. מפורום ברית מילה רק טוב לכולם
 
למעלה