ההר שהוליד עכבר......
גם אני שמעתי בזמנו שהבדיקה הזו כואבת מאווווד..... ואז הגעתי לד"ר פנסקי במכבי..( אם אני זוכרת נכון את השם..) ה"אמא המיועדת" חיכתה לי בחוץ , היא לא רצתה שאלך לבד..לפני זה שמענו סיפורים על סיפורים וכמה שזה כואב...כשנכנסתי כבר הייתי ממש בלחץ. ואז הרופא הסביר לי בדיוק מה קורה , מה עושים ומה מרגישים.... ובאותה נשימה הוא הוסיף ואמר "מתרוצצות להן שמועות שזו בדיקה כואבת אבל אני מבטיח לך שלא ! ". ובאמת היה קליל ביותר , לא הרבה יותר מבדיקה גניקולוגית רגילה. לאחר בדיקה ומחקר שעשיתי, גיליתי שמקור השמועות הוא בציוד ישן... פעם היה ציוד ישן לקופות החולים והבדיקה היתה בזמנו לא נעימה... וכך השמועה הזו המשיכה שנים על גבי שנים להרתיע .... בסופו של דבר זה לא נורא...ואיך הבוס שלי אומר תמיד... "נורא זה אושוויץ"...( כל אחד והמשפטים שלו...) אז זהו בינתיים... סיגל