שנה טובה לכולם

טים ג

New member
שנה טובה לכולם

אני מאחל לכם הרבה הצלחה, בריאות ושנה טובה ומתוקה שתהיה לכם!!!
 
מצטרפת לאיחולים../images/Emo75.gif../images/Emo74.gif../images/Emo75.gif

נכנסתי כדי להשאיר הודעת שנה טובה וטים הקדים אותי... אז אני מטרפת לכל מה שהוא אמר, ומוסיפה אושר ועושר...
שנה טובה, EVERYBODY! טאשה
 

Esmena

New member
לה שנ"ט ../images/Emo75.gifועוד אחד.../images/Emo75.gif

מישהו פה אכל פעם תפוח אדום לגמרי?
 

Bajoran Preist

New member
שנה טובה! ותזכרו-

Obidience brings victory and victory is life! מממ... לא, מה שהתכוונתי הוא ש- מלחמה טובה לעסקים ושלום טוב לעסקים בעצם, I wish you all honorable death in battle!
 
למעלה