שנה טובה לכולם, מבקשת רעיונות ליצירה

שנה טובה לכולם, מבקשת רעיונות ליצירה

מבקשת להתיעץ איתכם - בקרוב מאוד אני צריכה להקים פינת יצירה בהפנינג לאימוץ כלבים. אני רוצה להכין דיסקיות לכלבים אבל לא יודעת באיזה חומר כדאי להשתמש, שגם יהיה זול יחסית כי התקציב שאקבל מהעמותה נמוך, וגם שניתן יהיה להכין הכל במקום ולא כמו פימו למשל שצריך לאפות בבית. איך אני יכולה להעשיר את הפינת יצירה? אולי רעיונות נוספים? חשבנו על קליעת רצועות לכלבים אבל אני לא יודעת לקלוע, או שאולי יש שיטה ממש קלה שאפשר ללמד ולעשות מהר מהר כי לילדים שיבואו אין זמן וסבלנות? לגבי המיקום, זה יהיה בחוץ, על הדשא. ומסביב, כך אנו מקוים לפחות, הרבה המולה (-:
 
עכשיו כשאני חושבת על זה, אולי אפשר עם קרטונים

קטנים, לעשות חור של מחורר בשביל החיבור לרצועה ואז לניילן במקום?... עוד רעיונות, יותר טובים?
 
אז הייתי היום בחנות לחומרי יצירה

וגיליתי שיש מוצר חדש: iclay !! זה כמו פימו אבל מתייבש באוויר בלי תנור, הוא הרבה יותר קל ויש לו מרקם קצפי כשהוא מתייבש (אחרי שעתיים פחות או יותר). אני די לא מבינה למה אף אחד לא ענה לי עד עכשיו, אבל סבבה, יש לי שירשור שכולו של עצמי ואני ואנוכי. אז תכירו, "iclay ", זה אחלה ומעולה להכנת תגים וכל מה שבא לכם. דרך אגב הרעיון השני שבסוף אעשה זה שימוש בחמרן, אבל אני מניחה שאתם יודעים מה זה ואין צורך בהסבר. ובכלל מותר לי לכתוב מה שבא לי, אני בבדידותי פה בשירשור.
 

s h a l l be

New member
../images/Emo13.gif

את לא לבד... גם אני פה, ראיתי את ההודעה שלך ופשוט לא היו לי רעיונות מוצלחים. אחלה רעיונות מצאת לך! וכל הכבוד על ההרתמות למען מטרה חשובה
 

s h a l l be

New member
אה...נזכרתי

ניסיתי לחשוב על משהו בכיוון של איסוף הקקי... איזשהו קליפס אולי, שמתחבר לרצועה (?) ותופס עיתון / שקית ניילון ? אולי אפשר לפתח את הכיוון הזה...
 
אני לא מאמינה.. כתבתי תשובה ארוכה וככה היא

נמחקה. טוב, אנסה לקצר: לדבר עם ילדים וההורים שלהם בזמן הפנינג על קקי של כלבים לא ממש מרגיש לי נכון. המתקן שאת מציעה זה אחלה רעיון, אבל יש משהו דומה כבר באירופה. זה נפוץ שם - אבל בגירסה שונה - זה מיכל תלוי שבתוכו יש שקיות ניילון נשלפות שתלוי על הרצועה ליד לולאת האחיזה. אפשר להכין כזה לבד - זה בטוח לא מסובך. אבל.. בהפנינג לא הייתי מתעסקת עם זה. זה נראה לי דידקטי מדי ולאנשים שבאים להפנינג אין סבלנות. דרך אגב, הרבה חושבים שקקי של כלבים טוב לדישון - זאת טעות, הוא שורף את הדשא.
 

lorli

New member
אפשר גם להכין סוודרים קטנים

מבדי פליז. פשוט להכין ווסטים קטנים חמודים ולהכין כל מיני קישוטים כגון כפתורים, אפליקציות בד, סרטים ועוד ולתת להם לקשט בחוט ומחט או בדבק. בנוסף אפשר להכין קולר מדליק משרוכים או מחוטי רקמה שיקלעו לקולר או אפילו מסרט גמיש ועליו תליון מחרוזים בצורת עצם או לב.
 
תודה,

אבל אלה רעיונות שמתאימים לסביבה שקטה שמאפשרת זמן לעבוד על הדברים האלה. לפחות שעה על הקולרים ויותר מכך על ה"סוודרים". אל תשכחי שלילדים לוקח יותר זמ מלנו להכין דברים. לא כל כך מתאים להפנינג רועש (-: חוץ מזה שזה בלתי אפשרי מבחינת התקציב לקניית החומרים - הוא חייב להיות הכי מינימלי כי זה תקציב של האגודה שגם ככה נלחמת על כל שקל. אבל תודה בכל אופן. (-:
 

ורדה 1

New member
דווקא ה-i clay הוא חומר מאוד יקר... אם יש בעיה של תקציב. אפשר במקומו להכין בצק מלח בצבעים שונים, ואם תחפשי בפורום את המתכון שיש בו גם קורנפלור לא תצטרכו לאפות.
 
אחפש, תודה!

אבל - איך זה יוצא במחינת עמידות ולאורך זמן? כי בחנתי את ה-iclay והוא נראה מאוד חזק, יציב ולא מתפורר בקלות. מדובר בתגים לכלב שכשהוא נאבד (חס וחלילה) ניתן לקרוא את מס' הטלפון של הבעלים ולהתקשר מייד. לכן חשובה העמידות של חומר לתקופה מ-א-ו-ד ארוכה.
 
../images/Emo107.gif שרינקי דינק

מציירים על דף פלסטי ואופים בתנור. הנייר מתקשה והופך לפלסטיק קשיח שאמור להיות עמיד למים ולטווח ארוך.. הנה דוגמא
 

ורדה 1

New member
רעיון מעולה../images/Emo45.gif אמנם היא ביקשה ללא אפיה, אבל השרינקי דינקס נאפה תוך שניות מעטות כך שלא נראה לי שזו בעיה. צריך לדאוג שיהיה שקע חשמלי, טוסטר אובן קטן ויש לך גימיק נהדר!
 

zahava4843

New member
רעיונות

אם תכנסי לחנויות של 2 שקל יש להם מבחר תליונים כ 5 יחדות ב 2 ש גם חמסות קטנות ועוד. יש להם גם חוטי ניילון וחרוזים. הכל ב2 ש כיד הדמיון הטובה עליך את יכולה ליצור עבור הכלבים המון דברים עבודה נעימה זהבה
 

zahava4843

New member
רעיונות

אם תכנסי לחנויות של 2 שקל יש להם מבחר תליונים כ 5 יחדות ב 2 ש גם חמסות קטנות ועוד. יש להם גם חוטי ניילון וחרוזים. הכל ב2 ש כיד הדמיון הטובה עליך את יכולה ליצור עבור הכלבים המון דברים עבודה נעימה זהבה
 
למעלה