שנה טובה וחג שקט

meira85

New member
שנה טובה וחג שקט

שנת בריאות בעיקר שנת שלום ושלווה. הלואי שבשנה הבאה נכתוב בפורום רק בדיחות ודברים טובים שנתפתח בכל התחומים החומריים והרוחניים אמן הלואי שגילעד שליט יכתוב לנו מביתו החג הזה בפורום . בואו נשלח קרני אור ואהבה לכל הסובבים אותנו וניצור עולם טוב יותר. בואו ונאמין שנה מקסימה לכולם
 
למעלה