שנה טובה וחג שקט
שנת בריאות בעיקר שנת שלום ושלווה. הלואי שבשנה הבאה נכתוב בפורום רק בדיחות ודברים טובים שנתפתח בכל התחומים החומריים והרוחניים אמן הלואי שגילעד שליט יכתוב לנו מביתו החג הזה בפורום . בואו נשלח קרני אור ואהבה לכל הסובבים אותנו וניצור עולם טוב יותר. בואו ונאמין שנה מקסימה לכולם
שנת בריאות בעיקר שנת שלום ושלווה. הלואי שבשנה הבאה נכתוב בפורום רק בדיחות ודברים טובים שנתפתח בכל התחומים החומריים והרוחניים אמן הלואי שגילעד שליט יכתוב לנו מביתו החג הזה בפורום . בואו נשלח קרני אור ואהבה לכל הסובבים אותנו וניצור עולם טוב יותר. בואו ונאמין שנה מקסימה לכולם