שנה טובה וחג שמח

שנה טובה וחג שמח

תוכלי בבקשה לענות לי על השאלה שלי מלפני מספר ימים תודה רבה
 
היי יהודית , אינני מצליחה למצוא את הודעתך

תוכלי לכתוב מחדש או לצרף קישור ואשמח לענות . בברכה,קרן
 
עצה כללית

בוודאי, אין לי מושג איך מצרפים קישור אז העתקתי את ההודעה " שוב שלום, רציתי לדעת מה "הגורל" שלי בנושא זוגיות ( 18/11/74) בשנים האחרונות אני מאוד רוצה בזה אך מרגישה שדווקא אני מתרחקת מזוגיות כבר כמה שנים שלא הייתי במערכת יחסים. כמו כן, המצב החברתי שלי בעבודה לא קל, מרגישה "אאוט סיידרית", האם זו רק תקופה שצריכה לעבור לה או שמא עליי לקבל את העובדה שאין לי חברים טובים בעבודה?"
 
למעלה