שן כחולה

Mullen2004

New member
שן כחולה

שלום, יש לי מחשב נייד מסוג LG M1 עם בלוטות' מובנה. בעבר ההתקן היה פועל מצויין, אך נתקלתי בבעיה. מחקתי את הדרייבר ( לפי הטרבלשוטר של הווינדוס ) והתקנתי מחדש. מצאתי את המכשיר השני ואף שלחתי לו אישור לקבלת נתונים, אך כאשר המחשב התחיל לשלוח הוא סיים ונתן לי את ההודעה : The file transfer failed because the receiving Bluetooth computer or device did not respond. If you sent the file to another Windows XP computer, that computer must be running the Bluetooth File Transfer Wizard. If you sent the file to a Bluetooth device, make sure the OBEX File Push Profile is installed. מישהו יודע מה יש לעשות ? תודה מראש.
 

Mullen2004

New member
בבקשה זה חשוב

אני מפחד שההודעה שלי תיקבר פה תחת כל האשכולים החדשים ללא כל מענה .
 

Mullen2004

New member
מק

פיץ.... בבקשה מישהו יודע מה הבעיה ? שנה טובה לכולם ( במיוחד לאלו שיענו
)
 

Mullen2004

New member
יש לי בעיה עם האחריות

מאחר ולא קיבלתי את החשבונית. זה משהו שמצריך טכנאי ?
 
למעלה