Mullen2004
New member
שן כחולה
שלום, יש לי מחשב נייד מסוג LG M1 עם בלוטות' מובנה. בעבר ההתקן היה פועל מצויין, אך נתקלתי בבעיה. מחקתי את הדרייבר ( לפי הטרבלשוטר של הווינדוס ) והתקנתי מחדש. מצאתי את המכשיר השני ואף שלחתי לו אישור לקבלת נתונים, אך כאשר המחשב התחיל לשלוח הוא סיים ונתן לי את ההודעה : The file transfer failed because the receiving Bluetooth computer or device did not respond. If you sent the file to another Windows XP computer, that computer must be running the Bluetooth File Transfer Wizard. If you sent the file to a Bluetooth device, make sure the OBEX File Push Profile is installed. מישהו יודע מה יש לעשות ? תודה מראש.
שלום, יש לי מחשב נייד מסוג LG M1 עם בלוטות' מובנה. בעבר ההתקן היה פועל מצויין, אך נתקלתי בבעיה. מחקתי את הדרייבר ( לפי הטרבלשוטר של הווינדוס ) והתקנתי מחדש. מצאתי את המכשיר השני ואף שלחתי לו אישור לקבלת נתונים, אך כאשר המחשב התחיל לשלוח הוא סיים ונתן לי את ההודעה : The file transfer failed because the receiving Bluetooth computer or device did not respond. If you sent the file to another Windows XP computer, that computer must be running the Bluetooth File Transfer Wizard. If you sent the file to a Bluetooth device, make sure the OBEX File Push Profile is installed. מישהו יודע מה יש לעשות ? תודה מראש.