מאיפה הפלצת את זה?!
אין שום קשר בין סילבה לתת מודע וקראפ. לא יודע מאיפה הבאת ת´חרא הזה. הוא לא ניסה להרוג את עצמו. הוא רצה להביא את עצמו למצב של מצוקה שבו, לפי השיטה היתה אמורה להיווצר מעין צעקה על חושית של המוח. הוא גילה שהמוח שלנו פולט כזאת לפני סכנת חיים, נגיד לפני תאונת דרכים. זה לא רק האמונה, הוא עבד על השיטה הזאת (שמבוססת מדעית אגב) במשך שנים. השיטה הזאת היא אחת משיטות המדיטציה המוכרות בעולם והיא נחשבת אמינה מאוד. אגב, מאיפה אתה ברמת גן? שלך דור