שמתם לב?

Nightwish-boy

New member
נייטוויש! ככה כותבים!גרר

אני דור מכלא הלל מחזור מ"ד. אני בן 13.5, וכן אני מרמת גן. אתה?
 

Gal-Mo0D

New member
גם אני מרמת גן ! רמת גן רולז!

ומאוד גאה לחיות ברמת חן ולהיות בן של רופא מוכר
סי סניור!
 

shabaz

New member
כל המשוגעים באים מרמת גן....

סתאם טוב....עכשיו אני רואה, שזה עוד יותר דפוק!!! סילבה, הוא תומך בתת מודע וקראפ נכון? אז מאיפה לך, שרק בגלל שהוא מאמין בזה שהחולה יתרפא (סליחה שזה לא השרשור הנכון...אבל לא משנה:)) הוא מרפא את החולה? ומי רוצה להקשיב לבנאדם שניסה להרוג את עצמו? לי זה נשמע כמו שרלטן מזדיין בתחת!!! אני מציע לך, שתבדוק את האמינות של השיטה הזאת, ואל תלך אמונה עיוורת כמו איזה בבון מצופה שוקולוד....בסדר?
 

חלמן

New member
שבז ו Gal-Mo0D

ראסמי כל המשוגעים באים מרמת גן! :) Gal-Mo0D - יא דחוס קטן.. :) מאיזה בית ספר אתה? ומה שם פרטי ומשפחה שלך?
 

Nightwish-boy

New member
מאיפה הפלצת את זה?!

אין שום קשר בין סילבה לתת מודע וקראפ. לא יודע מאיפה הבאת ת´חרא הזה. הוא לא ניסה להרוג את עצמו. הוא רצה להביא את עצמו למצב של מצוקה שבו, לפי השיטה היתה אמורה להיווצר מעין צעקה על חושית של המוח. הוא גילה שהמוח שלנו פולט כזאת לפני סכנת חיים, נגיד לפני תאונת דרכים. זה לא רק האמונה, הוא עבד על השיטה הזאת (שמבוססת מדעית אגב) במשך שנים. השיטה הזאת היא אחת משיטות המדיטציה המוכרות בעולם והיא נחשבת אמינה מאוד. אגב, מאיפה אתה ברמת גן? שלך דור
 
למעלה