שמתי לב ש...

E D G Y

New member
שמתי לב ש...

בכל פעם שאני נמנעת מההתנהגויות ההרסניות של ההתמכרות לאהבה, אני נכנסת לדיכדוך עמוק וכואב מאוד... מתי זה כבר יעבור? זה אולי סוג של קריז...בהתמכרות הזאת... כואב לי נורא!!! רק רוצה שזה כבר יעבור. זה מקשה עלי את התפקוד. קשה נורא, ועוד מעט סופ"ש וזה יחריף.... הצילו!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

גלית333

New member
אפשר לצעוק אתך ביחד?!

הצילוווווווו מה אני פסיכית? מכורה לקשר לא בריא, מסיימת אותו ברגע של קריזה ואחרי כמה ימים מרגישה אחרת לגמרי... קריזה מסוג אחר, של עכשיו! עכשיו אני רוצה בחזרה הכל.
 
או, אז אתן כן רוצות לדבר על זה...

מצטערת. חיכיתי זמן מה לראות אם יש חיים במקום הזה .... אז אני שמחה לגלות שיש . ולגבי הקריזות הללו... מה את רוצה מהקשר?
 
העולם נראה עצוב מאוד בלי מושא

ההתמכרות שלנו. את יכולה לנסח מה יש בה באהבה שכל כך מסלק את הדיכאון והכאב?
 

גלית333

New member
את שואלת אותי???

ואני עונה... מה אני רוצה מהקשר הזה? האמת זה משתנה, לפי מצב הרוח, פעם רוצה את האהבה, תשוקה, פעם רוצה חבר, פעם רוצה "לשחק" ולנצח ופעם לא רוצה כלום ממנו ושיעוף לי מהחיים. מה יש באהבה שמסלק דיכאון וכאב? המחשבה שמישהו רוצה אותך, חושב, חושק, מחמיא ורוצה בקשר שלך איתו גורם לנשמה לפרוח..
 
האמת ששאלתי את אדג'י

אבל זה נחת אצלך. ובכל מקרה...אם כל כך טוב (אוהב, חושק, מחמיא וגורם לפרוח) אז מה כל כך רע?
 

E D G Y

New member
אני מצטרפת לגלית333 בתשובתה

ורק אוסיף שמדובר הסטת תשומת הלב מהריקנות הפנימית ומילואה באופן זמני חיצונית..
 
אני מציעה שננסה להבין מהי

הריקנות הפנימית. בדברים שלך, אדג'י , את מדברת על כאב ודיכאון . אז למה בעצם להימנע מפעילות הרסנית סביב אהבה? אני יוצאת מנקודת הנחה שמשהו מתקלקל כל פעם עם האהבה וגורם לדיכאון וכאב - אז אני שואלת: מה כואב יותר? הדיכאון והכאב של האהבה ההרסנית או ההמנעות ?
 
מותר לי לתת לך טיפ לכיוון?

באחת מן ההתנהגויות הללו יש גם סיכוי לשינוי. כשאת בתוך הלופ של אהבה - כישלון- דיכאון משם אין מוצא. כשאת בתוך ההתמודדות של הכאב והריקנות יש סיכוי מסוים שמשהו אחר יתחיל להיבנות . יקירתי, אני לא הולכת למכור לך את פתרון הקסם הניו אייג'י שאם תשני את עצמך הכל יסתדר מאליו. הוא לא מסתדר מאליו אלא בעבודה קשה, מפרכת ומתסכלת. היתרון היחיד שיש לה על פני הלופ האובססיבי זה שהיא יכולה להוביל אותך גם לעוד מקומות. לא מייד, לא היום, לא בקלות - אבל הסיכוי קיים תמיד.
 
למעלה