שמעתם על התוכנית הכלכלית של מרצ????

שמעתם על התוכנית הכלכלית של מרצ????

או איך אתם נוהגים לכנות אותם "שרצ". ל-"שרצים" האלה יש שכל פי 1000 מכל המפגרים מהליכוד. אומרים שהליכודניקים הם מפגרים חסרי השכלה, והנה עוד הוכחה שמוכיחה שהם אכן כך. תשוו את התוכנית הכלכלית של סילבן שלום ואריאל שרון, לתוכנית הכלכלית של מרצ. שימו לב שאותם "שרצים" שמים את המפגרים בכיס הקטן, הם אומרים דברים נורא פשוטים. תפסיקו להזרים מליוני שקלים למתנחלים המשוגעים, תפסיקו לממן בחורי ישיבות. וכך בעצם תחסכו מיליארד דולר או ש"ח אני כבר לא זוכר. במקום לפגוע באוכלוסיה החלשה, לאותם אלא שבקושי עוברים את החודש. ומה בעצם עושה שר האוצר במקום לשפר את התוכנית, הוא מזמין את כל האנשים שבעצם עליה המדינה בנויה. מזמין אותם אליו למשרד, ומציג את התוכנית שהולכת לפגוע באוכלוסיה החלשה. עכשיו מה אכפת להם, אכפת להם מה קורה עם אותם אנשים שסובלים ולא ישנים בלילות מדאגות איך הם יעברו את החודש. הרי כל אחד מהם יושב על משכורת חודשית, שאדם עני לא מגיע לזה בחיים שלו. מה שהמליונרים האלה מרוויחים בחודש, איש עני לא מגיע לזה בחיים. ואז בעצם אותם מליונרים יושבים אצל שר האוצר, שהוא גם מליונר לא קטן. יושבים ובעצם מחליטים על גורל העם, ואיזה גורל הם בוחרים לנו. אל תתפלאו אם בקרוב יצאו לרחובות כל אותם האנשים שלא ישנים בלילות עקב המצב הכלכלי שלהם. בושה איך שר האוצר וראש הממשלה מנהלים את המדינה, הם צריכים להתפטר ולפנות את התפקיד למישהו שיכול לנהל מדינה. כמו פרס !!
 

EverMan

New member
שחר , אילו היית מנסח את זה

קצת יותר יפה ... היית מקבל תגובה אוהדת מאוד ממני. אני תומך בעיקרון , וגם ראיתי את התוכנית הכלכלית של מפלגת העבודה. ושניהן יותר טובות משל הליכוד. אבל בבקשה ממך , לכתוב יפה לא מזיק.
 

EverMan

New member
אז תראה להם שאתה יותר טוב

תדבר יפה , תדבר טוב. אולי באמת תפנה לליבם. נכון שזה קשה , אבל זה אפשרי. לצערי הרב יש עכשיו אנשים חדשים בפורום שבכלל לא מקשיבים , הם רק קוראים ומגיבים , לא מפנימים.
 
בחייך ענבר ../images/Emo4.gif

הימנים דפוקים אי אפשר לדבר איתם, תסביר להם שנה זה כמו לדבר אל הקיר. ככה הם מבינים רק בשפה הזאת,ימני לא מבין משהו אחר. תנסה לדבר איתם יפה ברוגע, הם יחזירו לך ריקה לפנים. אני מקדים אותם וכבר מדבר בשפתם, אתה יודע השפה שהם רגילים לה מהבית.
 

EverMan

New member
שחר אחי.

לא כל הימניים טיפשים , להפך את הימניים האמיתיים , אלו שתמיד היו ותמיד יהיו , אלו שמאמינים בלב מלא בליברליות , אלה שמעריצים את ז´בוטינסקי אלא שלא תומכים בשלום כי זה לא אינטרס לאומי ולא כי "בלה בלה אוסלו בלה בלה ערפאת". אלא אנשים שאני כן מכבד. אתה תדבר בצורה מגעילה , הם יענו לך בצורה מגעילה , זה מיותר. תוכיח שאתה מעל זה. אל תשכח , גם הם חלק מהעם שלך. ובדיוק כמו שאני מוקיע שנאת שמאלנים , אני מוקיע גם את ההפך. הייתי בהפגנה בחיפה נגד חוק הקרקעות של דרוקמן-לבנת. במהלך ההפגנה גם אחמד טיבי עלה לבמה , שם הוא דיבר על כל הימניים וכו´... אני ביקשתי אישור מהמנהלת במה לעלות אחריו בתור נציג של נוער העבודה , לצערי לא נתנו לי אז אני פשוט אגיד לפורום המצומצם הזה מה רציתי להגיד : כולכם מדברים פה על שנאה נגד ערבים וזה שזה כל כך זוועתי. אך אתם עושים מעיין לינצ´ לימין , הימין עושה לינצ´ לשמאל. וכל מי שרק רוצה לחיות בשלום ושיקשיבו לדעה שלו בלי שיגידו לו שמאלני או ימני לא יכול ! מאוד קל לדבר על שוויון במילה אחת ומילה אח"כ לעשות הכללות ומילים גזעניות ממול. לצערי הרב רוב האנשים שמחשיבים את עצמם ימניים , הם לא באמת ימניים. הם אנשים שמאוד יתמכו במצע מפלגת העבודה אם יקראו אותו. אבל מה אדם שהוא מלח הארץ מבין ? לו שרון הבטיח פתרון מיידי לבעיה ! הוא האמין לשלום של שרון ! הוא האמין להבטחות הבטחון ! אותו בטחון שהעבודה תמיד סיפקה ותמיד דאגה שיהיה בראש סדר העדיפויות - פתאום איכשהו לליכוד יש ווטו עליו. אותו שלום שהליכוד הבטיח , לא הוא המציא אותו. 60% (פלוס מינוס) תומכים בפינוי התנחלויות. 55% תומכים ביציאה חד צדדית מהשטחים. וכניסה למו"מ עם אש"ף על הפסקת אש. מה אלו אם לא התוכנית המדינית של פואד/רמון/בן-עמי ? רוב הימניים היום באמת לא ימניים , אלא עבודה מבחינה חברתית-כלכלית , וכחצי מאמינים במדיניות של העבודה , והביטחוני אותו דבר כמו הליכוד שהשאיל את השיטה ,והם שילכו להצביע ליכוד כי הם לא מבינים שמבחינה ביטחונית שני המפלגות אותו דבר ומכיוון שהליכוד ומרצ מכל צד גרמו לכך שהעבודה תראה כמו המשת"פית של שרון כדי שהם יקבלו ועוד קול אחד ולא חשבו על זה שללא עבודה אין מרצ , ומאידך הליכוד שמאוד שמח ועליז הפיץ את הבשורה של העבודה האבודה שלא נכונה לחלוטין. אז לא כולם טיפשים , חלקם סתם נמצאים בערפל. הגרעין האמיתי של הימין - אני מאוד מכבד אותו. אם זה בזמנו ז´בוטינסקי ובגין שהיו אידיאליסטים וכו´. לא אלו שמגדירים את עצמם ימניים כי הם רוצים פתרון זמני-צבאי אבל דוגלים בשוויון ובתנאי עבודה וכו´.
 

Kgt1

New member
בטח אני לא אבין גם כמה שנים אם לא

תדבר איתי. כי אתה מדבר ערבית, לא?
 

totony

New member
לא

אם אתה מדבר אלינו לא יפה, אתה מקבל יריקה חזקה לפנים. ואם אתה מדבר אלינו יפה, אתה מקבל יריקה נחמדה לפנים.... מה ציפית? שנגיד שאתה צודק ואנחנו טיפשים ולא מבינים כלום, אפילו שאנחנו יודעים שאתה טועה?! חוץ מזה, אתה שמעת מישהו מאיתנו אומר ´כל השמאלנים מפגרים´? ואנחנו מנמקים את עצמנו כשאנחנו אומרים משהו, אבל אתה אומר פשוט שאנחנו מפגרים. זה רק מראה אותך כמפגר, כאילו שאתה לא יכול להגיב בצורה חכמה. חוץ מזה, מאיפה אתה יודע איך מחנכים אותנו בבית?!
 

EverMan

New member
כן !

שמעתי אותך אומר שכל השמאלנים מפגרים. ושכל הדעות שלהם לא נכונות. ושכולנו קומוניסטים. ושכולנו רוצים להרוג את הבורגנים. מספיק ?
 

totony

New member
לעולם לא כתבתי שהשמאלנים מפגרים

עדיין לא התגברת על בעיות הקריאה שלך, מה?
 

totony

New member
זה בטח היה עלי../images/Emo9.gif

אני לא שמתי לב שאתה ´מפנים´ את הדברים שאני אומר, אחי.
 

Gods Kid

New member
אחי זוכר אותי?

כן כן אני ימני כמו שאתה זוכר ודיבורים כאלה לא מוסיפים לך גבר! מה שאתה עושה זה הכללה, אותה הכללה שאתם השמאלנים מגנים כל הזמן אז עשה טובה ושתוק, לאנשים כמוך בכלל לא צריך להתייחס.
 

Moledet972

New member
"ישראל חזקה עם פרס"

איזה פרס. לביילין. הוא ישיג הכי הרבה כסף עבור המדינה. ואנחנו נחיה בשוויץ, ולא יהיה משבר כלכלי.
 

Alder

New member
../images/Emo104.gif מסתבר שמתפקדי הליכוד אכן

רפי שכל....הם טרם עלו על הרעיון כי יש להשליך פצצת אטום על הפלסטינים ולמחות אותם..
 
למעלה