שמעתם על אסף?

eviljocker

New member
שמעתם על אסף?

היתה לו דלקת בתוסתפן והוא היה בבית חולים עם טלי
וזהו אגב זו בושי בניק של אחותי
 

אסִי

New member
דקלת בתוספתן../images/Emo35.gif../images/Emo12.gif

בכל אופן - החלמה מהירה.
 

Ronush14

New member
מההה???../images/Emo12.gif../images/Emo2.gif

איך את יודעת על זה? ואיפה שמעת את זה?
 

eviljocker

New member
שומרת על זכות השתיקה

אגב בלי קשר לחיים יש תמונה של אבי לוי אורי חזקיה ונראה לי גם נוסבאום בעיתון הפנאי של ישראל, פלוןס עוד כמה מילים זה היה רמז עבה מאוד לאיזה עיתון בלי לומר מפורשות
 

orlyg2

New member
מאיפה אני יודעת?

לא ראיתי אותך מעולם (אבל נדמה לי שעל זה אומרים "ההגנה הכי טובה היא התקפה"), וזה גם ממש לא העניין פה. בלאישה היה כתוב שהוא אושפז באיכילוב ושטלי אלגד החזיקה לו את היד.
 
למעלה