שמעתי עכשיו את

almiami

New member
שמעתי עכשיו את

ריקוד האוזון של אריאל זילבר....
ברררררר....
 

almiami

New member
זה שיר קצת.........איך לומר.....

מפחיד...אבל אם תבקשו, בשמחה, תוכלו לשמוע ולהחליט בעצמכם, בנתיים לקראת הוויקאנד יש לכם אפשרות להאזין לסאדם חוסיין מהכלא, לגב' פיליס טאקל, ניצולת ה- 11 בספטמבר שעבדה במגדלי התאומים ולרבי בנבורג המתארחים בתוכניתו של ג'ו קאופמן ברדיו ליהודים וישראלים בעולם, אל תחמיצו
 

Mrs G

New member
תגיד אריק - מחפש נערת גלגל ?

אולי "חתימה להשכרה" ? למה לך לשבור תראש ? - תן לאחרים לפרסם בשבילך. תמורת סכום סימלי אני מוכנה להכניס לינק של קול הלב לחתימה שלי ולהתחייב לכתוב 10 פעמים ביום בפורומים שונים. (כמובן הודעות רהוטות,ראויות ונטולות ארס). תחשוב על זה.
 
מה סכום סימלי

את עוד חייבת לו מיום שלישי שעבר. כמה שירים ביקשת? כל שיר עולה סכום סימלי.. תעשי חשבון.. תזכירו לי לא להכנס להודעות של המפרסמים.
 
למעלה