זה שיר קצת.........איך לומר.....
מפחיד...אבל אם תבקשו, בשמחה, תוכלו לשמוע ולהחליט בעצמכם, בנתיים לקראת הוויקאנד יש לכם אפשרות להאזין לסאדם חוסיין מהכלא, לגב' פיליס טאקל, ניצולת ה- 11 בספטמבר שעבדה במגדלי התאומים ולרבי בנבורג המתארחים בתוכניתו של ג'ו קאופמן ב
רדיו ליהודים וישראלים בעולם, אל תחמיצו