שמעתי ממשרד הכרטיסים שהמופע בוטל

peewee

למה אתה קונה ביורושופ הגזלנים הללו?

יש מקומות יותר זולים לקנות מוצרים רשמיים...

אתה קונה מיורושופ?

לא חשבת על לעבור לקנות במקום שזול לפחות 50% מיורושופ כמו למשל... איביי?

peewee

כן, אני קונה שם גם

גם המשלוח לוקח מעל חודש, אבל עדיין, יורושופ זה 15 דולר יותר על כל מוצר.

באיביי זה יכול לקחת פחות

גם בזמן שזה מגיע וגם במחיר המשלוח. פשוט קונים מאנשים בעלי ותק.

peewee

כן, גם אני קונה שם אבל לא תמיד

יש שם הכל ולא תמיד במידות.

eranmc

איזה מבעסים!!!!

יו אני לא מאמין - חבל שנכנסתי לפורום כל פעם אני מתאכזב מהמופע המעפן הזה.

בקיצור,

אי אפשר להאשים אותם. לא את ההנהלה, ובטח שלא את המתאבקים. לצאת בהצהרות של 'אנטישמים' וכאלה זה ממש לא מתאים, אין קשר בין ביטול ההופעה לאנטישמיות. פשוט, תשימו את עצמכם במקומם, להגיע להופיע במדינה זרה, שעד לפניי חודש הייתה במלחמה, זה לא הכי פשוט ואוקיי, המלחמה נגמרה, אבל בכל זאת, כל מה שהם יודעים עלינו, או הרוב, הם יודעים מהחדשות, מהעיתונים, ובאמצעי התקשורת זה מובן שמפרסמים ומתעמקים ב'דברים הפחות טובים' שקורים פה. כל מה שהם שומעים על ישראל זה על עוד פיגוע, או עוד קטיושה. ותשמעו, מה לעשות, אף אחד שלא גר פה לא באמת יודע מה הולך פה, וכמה נחמדים אנחנו P: , ושבעצם אנחנו מדינה קטנה חמה ואוהבת שהתכוונה לתת להם את היחס הכי טוב שאפשר, ושהם היו הכי נהנים שיש, ומתים כבר לחזור. אבל בסדר, סך הכל הפסד שלהם, אכן גם שלנו חח , אבל לא פחות שלהם. נקווה שהם ישנו את ההחלטה ויחליטו להגיע, מתישהו, עם קארד משופר. ^^ וזהו. אנחנו על המפה, ונישאר על המפה. P:

peewee

אני לא מסכים כי הם הבטיחו לדחות אות

ם למועד חדש, ברגע שהמלחמה תפסיק. אם הם פוחדים עכשיו, היה להם גם חשש אז. יכלו לבטל סופית אז במקום.

Poisonrulz

אבל למה אין הודעה רשמית על ביטול ?

כשהייתה הדחייה המקורית WWE.COM היו הראשונים לפרסם את זה. ועכשיו יומיים אחרי שאנחנו יודעים על הביטול,אין שום זכר לכך באתר הרשמי. זה נראה לי מאוד מוזר ולא ברור,ולמרות שאני ממש ממש לא אופטימי זה גורם לי לתהות אם זה באמת באמת סופי. נחכה ונראה.

peewee

אולי הם מנסים לטשטש את זה

ולא להראות רע. לגבי זה שאמר שאולי הם תכננו מופע לתאריכים הללו, אם זה היה המצב, אני לא חושב שארגון כזה גדול היה מבפרק תאריכים, סתם ככה, שיהיה בינתיים. אם מודעים לכך שהיה פה ביקוש גדול, גם של ילדים קטנים, והם יודעים טוב מאוד שעכשיו הם מפוצצים את הבועה הזו חזק בפרצוף.

h a r r y4

אני לא יודע אם זה הגיוני או נכון

אבל- חשבתם על האפשרות שהדחייה שהם עשו הייתה דיי מהירה/פזיזה ובעצם יש להם הופעות שהם קבעו מראש בסביבות התאריכים האלה ולכן זה יוצר לחץ על המתאבקים/הצוות להגיע לארץ ולכן הם ביטלו לבנתיים? אני בטוח שיש להם את השיקולים שלהם.. אנחנו לא מנהלים ארגון היאבקות (EWR לא נחשב
) ואנחנו לא יודעים איזה קשיים יש בהגעה לכאן. אנחנו רק יכולים לשער.

IdaNowinski

איבדתי את החיוך

אבל כשאני חושב על הכסף שאני אקבל חזרה.. הוא חוזר אלי.

אז מה זה לעזאזל?

מצאתי את זה באתר הרשמי של ה-WWE. האם זה אומר שאם עדיין יבואו בעתיד???

peewee

המכתב שכתבתי ל-Jonathan Sully

שהוא נשיא המכירות הבינלאומי של ה-WWE Dear Jonathan, This mail is written as one of thousands of voices of WWE fans in Israel. It was brought to my attention the two postponed shows that was schechduled for September 15 & 16 were cancelled. First of all, I think it's a shame the ticket office is the one that needs to get the word out to the fans, which causes to throw some of the blame on them, with WWE.com not even posting a word regarding this. Secondly, I understand the reason for the shows canceled is a safety reason, some key stars afraid to attend the shows. If that is the case, I think if there is a fear now, there was certainly a fear two months ago, when the war was still going. WWE could have canceled the shows back then instead of postponding them. Also, when WWE issued the statement regarding the shows back in July, you stated that the "WWE are optimistic that by September, the current situation in the Middle East will have changed and that our fans from all across Israel will be able to safely attend our live events". The war is over for over three weeks now, I think when you issued the statement you didn't think there will be peace between both sides, but a seize fire would be reached, which was. I think it is a bit ironic WWE flies to Iraq & Afghanistan (in a warzone) to do a non profit shows, (a charity shows and for media reasons), or still come over the Philipines even though there were some goverment issues over there. I hope WWE does acknoledge the popularity growth it has reached in Israel in the past 2 years. It's the most popular it has been in over 13 years since the last time WWE came over here (all because cable & satellite networks came to an agreement to air WWE programming again after almost 8 years with no shows available). WWE lost most fans when they stopped watching in 1995, and there was a small community that still kept being updated by the web and getting shows from worldwide fans, alongside purchasing WWE DVD's. I spoke with many fans, and I reviewed comments on WWE fans message board. I have to say most of them are disappointed and somewhat angry. If the shows were cancelled in the begin with, it could be easily understood. But postpone them once, cancel them later is unresponsible to an organization of this magnitude. I have personally attended WWE shows last year, it was one of the biggest experiences of my life. Truly a dream come true. It was a dream of mine to have my little brother attend a show too. Unfortunetaly that's not going to happen anytime soon. I hope WWE would understand this kind of move really damages their image in the Israeli fan base in the long term. Best regards, Shay Avigan, Israeli WWE fan.

אבקש תרגום בגוף הסרט

קצת קשה לקוא אנגלית, לכן אם מישהו יוכל לתרגם לעברית אני אודה לו/לה.

Oleg0486

מעולה!

פשוט מכתב מעולה יש לך אנגלית מעולה והצבעת על כל הנקודות והכי חשוב סיימת אותו בכך שהתדמית של הארגון נפגעה קשה בישראל . טוב מאוד

למעלה