שמעו חברים..

YAVNE SKATE

New member
שמעו חברים..

יום שישי לא הזה הבא שעה ארבע...(16:00) רחבת העירייה ביבנה סשן...תבואו בהמוניכים..אושרי וחבריו יבואו חח יהיה כיף מי שיוכל שיביא מצלמה נעשה כמה צילומים חח אם מישהו לא יודע איך להגיע צלצלו..0545242673...בקיצור כולם לבוא יהיה כיף!!
 

nirb17

New member
תגיד מה יש שם?

יענו בספוט הזה (רחבת הספריה 0_o)?
 

YAVNE SKATE

New member
זה רחבת העירייה...יש..

מדרגות 5 ו3...יש עוד 4 ארוכותת ושלוש ארוכות...מן גאפ מעל ספסל..ופלאט חלק כמו תחת של תינוק חח סתם ריצפה חלקה...רק הנחיתה של המדרגות הארוכות היא לא משהו כל כך היא בסדר..
 

lior sk8r

New member
שים תמונות של הספוט

אני מאשקלון אולי נקפוץ מידי פעם בלי שום קשר לסשן הזה עם סטריט מאשין
 

lior skater

New member
אללה יבנה

עמית!!!!!! חחחחח סוף סוף1!!! חחח סתם תבאו כולם זה סבבה של מקום יהיה כייף
 
למעלה