שמישהו יהרוג אותי כבר

אפילו סיגריה משפיעה עלי

אתמול עישנתי סיגריה שניה שלי, וזה סובב לי את הראש והיה לי ממש כיף. היום עישנתי עוד אחת ושוב נהנתי. ואני רוצה להרוס את הבריאות שלי, אבל מפחדת להרוס אותה.. ואני יודעת שלסמים אסור להכנס.. אבל.. אני יודעת שאם הייתי מכירה אנשים שיש להם גראס למשל, והייתי בדיוק בדיכאון - הייתי מנסה.. ואמרו לי שזה עושה רע בפעם הראשונה, אז לא יודעת.. אני אפילו לא יודעת מה אני רוצה לכתוב..
 
גראס\חשיש.

מבחינת "התמכרות"..בא אלינו לבצפר מישהו הרצעה על סמים יותר בקטע של מה זה עושה וכ'ו, בקיצור ולעניין ..לא יקרה שום דבר אם מישהו יעשן פעם בחודש, מבחינת נזק למוח..עכשיו לפתח תלות בגראס או חשיש נראת לי מגוחחת מנסיון אישי..אלכוהול,דבק,סיגריות פי שתיים יותר ממכרים ופי אלף יותר דופקים ת'מוח..
 

the jordash

New member
אני יסביר

שמעי גראס וגם אלכוהול אבל פחות נורא מחזירים אותנו ל"אני האמיתי" שלנו פחות או יותר אני יסביר...בן אדם נולד עם אישיות מסויימת ...במשך השנים האישיות מתפתחת על ידי המחשבה שלו אבל הרגש נשאר אותו דבר גראס נורא מחבר אותנו לרצונות שלנו ולרגשות שלנו וגורם לנו לפעול לפיהם במיקרה שלי לפחות גראס לא יותר מזיק מאלכוהול אבל הסאטלה שלו יותר מסובכת זה משהו שלא קל להבין בגלל זה אנשים במצב נפשי קשה לא צריכים לעשן לדעתי
 
סמים זה לא בריא. (ט)

למה להוסיף לעצמך עוד בעיות? זה מתחיל בשורה אחת ואז את מוצאת את עצמך זרוקה באיזה סימטה עם בערך 10 חורים בוריד כשאת אפילו לא יודעת מה לקחת או מי ההוריד לך את התחתונים ולמה יורד לך עכשיו דם מהמפשעה. תאמיני לי :-\
 
זה לא קשור אפילו.

בסוף את תתמכרי, כמו כולם. ואחרי זה כבר לא ישנה לך עם מי תקחי.
 

forgive me

New member
זה לא הציל אותי ולא יציל אותך..להפך

אני אומרת לך שאסור לגעת בסמים בזמן שאת בדיכאון..בזמן שיש לך בעיות... זה רק מכניס לסרטים וכל מה שאתה רוצה זה רק לעשן ולעשן. זה לא יוציא אותך מהמצב שאת נמצאת בו...תיהי בטוחה.
 
למעלה