נאוה מזרחי
New member
שמירת מועדפים
היי שלומי ואלישע התקנתי את דפדפן 6 ואני רוצה לחחזור ל5.5. הורדתי SETUP של 5.5 והמחשב מודיע שלא ניתן להתקין, אני צריכה להסיר את הדפדפן 6. 1. איך אני עושה זאת? 2. אני שמרתי במשך שנים אתרים מיוחדים במועדפים. איך אני שומרת אותם בצורה אחרת? אודה לכם מאוד
היי שלומי ואלישע התקנתי את דפדפן 6 ואני רוצה לחחזור ל5.5. הורדתי SETUP של 5.5 והמחשב מודיע שלא ניתן להתקין, אני צריכה להסיר את הדפדפן 6. 1. איך אני עושה זאת? 2. אני שמרתי במשך שנים אתרים מיוחדים במועדפים. איך אני שומרת אותם בצורה אחרת? אודה לכם מאוד