שמירות בסיסיות
מה קורה?? משעמם לי בטירוף. אני שומר באיזה חור בשבטה. על איזה הר קריר, בחושך לא נורמאלי. נשאר לי רק עוד שלוש שעות ועשרים וחמש דקות. מכיוון ואני שומר בכזה חור, הסיכויים שיבוא מפקד להפתיע אותי, הוא די אפסי. אז לקחתי פלאפון. קיצר, תשעשעו אותי! אמממ..טוב יש לי רעיון. תכתבו פה בדיחות. אבל שיהיו מצחיקות. אחרת אני סתם עלול להרדם משעמום. סבבה? יאללה!
מה קורה?? משעמם לי בטירוף. אני שומר באיזה חור בשבטה. על איזה הר קריר, בחושך לא נורמאלי. נשאר לי רק עוד שלוש שעות ועשרים וחמש דקות. מכיוון ואני שומר בכזה חור, הסיכויים שיבוא מפקד להפתיע אותי, הוא די אפסי. אז לקחתי פלאפון. קיצר, תשעשעו אותי! אמממ..טוב יש לי רעיון. תכתבו פה בדיחות. אבל שיהיו מצחיקות. אחרת אני סתם עלול להרדם משעמום. סבבה? יאללה!