שמירות בסיסיות

R e A

New member
שמירות בסיסיות

מה קורה?? משעמם לי בטירוף. אני שומר באיזה חור בשבטה. על איזה הר קריר, בחושך לא נורמאלי. נשאר לי רק עוד שלוש שעות ועשרים וחמש דקות. מכיוון ואני שומר בכזה חור, הסיכויים שיבוא מפקד להפתיע אותי, הוא די אפסי. אז לקחתי פלאפון. קיצר, תשעשעו אותי! אמממ..טוב יש לי רעיון. תכתבו פה בדיחות. אבל שיהיו מצחיקות. אחרת אני סתם עלול להרדם משעמום. סבבה? יאללה!
 

Agenst the wind

New member
נתחיל ב"חימום" קטן...

"איך מסבירים חגים יהודיים? -ניסו להרוג אותנו, לא הצליחו, בואו נאכל!".
 

iti4

New member
חח אוקיי יש לי משהו..

מי נדפק? רע!!!!!! חח סתם אחי חולה עליך מחכה שתחזור ויש לי את הקאמרי עד יום רביעי לסוע כמה שבא לי איזה כיף!!!
 
למעלה