אני חושש שלא הבנת אותי
מה שאמרתי זה שהשיקולים ל-refernce כמשתנה מחלקה לא צריכים להיות ברמה של "קונבנציה", אלא ברמה של הבנה מדויקת של מה שהולך בפנים, כדי שלא תשבור את הראש במקרה הטוב בקומפילציה, במקרה הרע בזמן ריצה בבדיקות שלך, ובמקרה הכי גרוע אצל הלקוח. אם אתה משתמש נכון, תשתמש מצידי ב-goto (לא, אני לא רוצה להיכנס שוב לדיון הזה, וכן, אני חושב שיש ל-goto מקום בשפה).