שמועות

Krit123

Well-known member

:oops:

עוד כמה דברים מהפוד של סימונס עם ראיין ראסילו
it’s “the worst kept secret” in the NBA that Booker wants to leave the Suns. Booker’s name has been floated around in trade rumors since the summer.

גם יש דיבור שהיוורד רוצה לעזוב את בוסטון אם כי לא משהו רשמי.

לפול תהיה מילה בנוגע ליעד הטרייד, הת'אנדר לא צפויים לשלוח אותו לחרא קבוצה/סיטואציה.

דאלאס מעוניינת בבראד ביל, מי לא...
 

Krit123

Well-known member
הפצצה של היום, בוקר רוצה לעזוב את פיניקס

פחות פצצה, מבוסס על הערה בפוד של סימונס. לא משהו רשמי או אפילו חדש במיוחד, היה ברור שהוא לא הכי מרוצה אבל לא מדובר בעדכון. רוב הסיכויים שהוא לגמרי פתוח לתת להם הזדמנות אמיתית עונה הבאה בעיקר בעקבות ההצלחה בבועה שהגיע לאחר עונה לא רעה עם מאמן חדש. מנקודת המבט שלהם, יש לו עוד 4 שנים בחוזה, אין סרט שהם מתנדבים להעביר אותו, הם יעבירו חצי סגל על מנת למצוא חיזוק שירצה אותו לפני שזה יעלה בכלל על השולחן.
עוד משהו לקחת בחשבון, כנראה יהיה Play in tournament גם בעונה הבאה, מה שיעזור לקבוצות כמו פיניקס להישאר בתמונה בהנחה שהם לא פותחים חזק (ושם אחרי שיפור הם במערב אחרי הכל), ככה שזה מפחית את הסיכויים שנשמע אותו דורש לעזוב באמצע בעונה.
 

Krit123

Well-known member

:oops:

עוד כמה דברים מהפוד של סימונס עם ראיין ראסילו
it’s “the worst kept secret” in the NBA that Booker wants to leave the Suns. Booker’s name has been floated around in trade rumors since the summer.

גם יש דיבור שהיוורד רוצה לעזוב את בוסטון אם כי לא משהו רשמי.

לפול תהיה מילה בנוגע ליעד הטרייד, הת'אנדר לא צפויים לשלוח אותו לחרא קבוצה/סיטואציה.

דאלאס מעוניינת בבראד ביל, מי לא...
this shit just got real...?
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
פחות פצצה, מבוסס על הערה בפוד של סימונס. לא משהו רשמי או אפילו חדש במיוחד, היה ברור שהוא לא הכי מרוצה אבל לא מדובר בעדכון. רוב הסיכויים שהוא לגמרי פתוח לתת להם הזדמנות אמיתית עונה הבאה בעיקר בעקבות ההצלחה בבועה שהגיע לאחר עונה לא רעה עם מאמן חדש. מנקודת המבט שלהם, יש לו עוד 4 שנים בחוזה, אין סרט שהם מתנדבים להעביר אותו, הם יעבירו חצי סגל על מנת למצוא חיזוק שירצה אותו לפני שזה יעלה בכלל על השולחן.
עוד משהו לקחת בחשבון, כנראה יהיה Play in tournament גם בעונה הבאה, מה שיעזור לקבוצות כמו פיניקס להישאר בתמונה בהנחה שהם לא פותחים חזק (ושם אחרי שיפור הם במערב אחרי הכל), ככה שזה מפחית את הסיכויים שנשמע אותו דורש לעזוב באמצע בעונה.
בגדול אני חושב כמוך אבל לך תדע, אולי דווקא הריצה שלהם בבועה גרמה לו לחשוב שהוא יכול וצריך להיות בקבוצה תחרותית אמיתית
 
הולידיי יכול להתאים לבוסטון.
אני אוהב אותו גם בסן אנטוניו או פילדלפיה.
לא בשיקאגו, ד'ו.
 

Rapgamer

Well-known member
אלה חדשות טובות מבחינת מינסוטה שבוקר רוצה לעזוב את פיניקס. הוא ו-KAT חברים טובים והם היו רוצים לשחק יחד.
מצד שני קשה לראות איך זה מסתדר אלא אם מעבירים את דאנג'לו בטרייד, שהוא הצלע השלישית בקרב החברים האלה.
 
למעלה