שמוליק כנס לכאן!!!

motek4

New member
שמוליק כנס לכאן!!!

תגיד זה נכון שהנער בן 19 סוחט אותך כספית?! בואנה כל העולם ואשתו יודע שאתה הוא האלמוני מהעיתונים... הרי יש לך תוכנית טלוויזיה, אתה מגיש ברדיו ואתה תמיד מרצה במעריב לנוער על אונסים ושצריך להתלונן! האם באמת הגיוני שהנער התמים ישקר?
 

maayan69

New member
חבר'ה

בואו נחשוב בהגיון לא אמרו איזה שדרן אמרו שדרןרדיו מפורסם מתחנת רדיו אזורית בעל תוכנית טלויזיה אלו יכולים להיות כמה שדרנים:נתן זהבי יוסי סייאס יובל כספין... ושמוליק כזה נשמה אני סומכת עליו בעיניים עצומות אין סיכוי שהוא עשה דברים כאלו וגם אם דיברו עליו אז זה לא נכון
 
כמה תיקונים מעיין

1. יוסי סייאס זה לא יכול להיות כי הוא משדר ברשת ב' ועד כמה שידוע לי זה רדיו ארצי. 2. אמרו שזה שדרן רדיו מהמרכז
 
כמה תיקונים מעיין

1. יוסי סייאס זה לא יכול להיות כי הוא משדר ברשת ב' ועד כמה שידוע לי זה רדיו ארצי. 2. אמרו שזה שדרן רדיו מהמרכז
 

maayan69

New member
ועוד משהו...

למה שאדם במעמד כמו של שמוליק יטריד מינית נערים ויהרוס את כל מה שהוא השיג כשהוא יכול להכנס למסיבה של גייז ולצאת משם עם כל בחור שהוא ירצה?(בהנחה שהוא הומו והוא לא...)
 
בעיקרון אני רק קוראת פסיבית פה

הייתי חייבת להגיב הפעם-כי זה עבר את כל הגבול!!! אבל תגידו,מה הבעיה שלכם? שמוליק עשה את זה,שמוליק לא עשה את זה,תפסיקו להכנס לו לחיים הפרטיים. אני כבר מזמן הפסקתי להתעסק בזה. אני שומעת את שמוליק כבר 4 שנים ואני לא חושבת שהוא מסוגל לעשות דברים כאלה,וגם אם כן,מה אכפת לכם? יאללה חאלס להיכנס לו לווריד הראשי ולהתעלק עליו!! אין לכם דברים אחרים להתעסק בהם?! יאללה.. הוא רוצה להגיב שיגיב הוא לא רוצה להגיב שלא יגיב אבל למה להציק בנוגע לזה!?! נו באמת..עברתם את כל הגבולות הפעם!!! ולמנהל-לי זה מציק בעין שזה מה שיש בפורום,אם זה אפשרי אז תמחוק את ההודעות המגעילות האלה שמכפישות את שמו של שמוליק. כי כמו שכבר כתבת הודעות מסוג זה תימחקנה..ואני לא רואה שזה מה שאתה עושה..!!
 
סליחה?????

את לא חושבת שזה חמור מאוד? מפורסמים שעושים מעשים מגונים? לא מדובר כאן בסתם התערבות לחיים פרטיים! לא אכפת לי אם הוא הומו דו או סטרייט או קוקסינל! לא אכפת לי מה הוא עושה בחדרו! אכפת לי על מעשים שהוא עושה שהם לא מוסריים בעליל!!! מפורסם שעושה מעשים כאלה זה יותר חמור מסתם אדם כי זה הרבה יותר משפיע על הציבור והנוער בפרט. התופעה המגעילה הזאת של מפורסמים כמו דודו טופז יצחק מרדכי ועוד שמבצעים תקיפות מינייות גורמת לזילות המעשים האלה בעיני הציבור!
 
למעלה