שם השם ../images/Emo13.gif
אני שומע שאומרים במקום א-ל קל ובמקום הללוי-ה הללוקה אבל מצד שני לא ראיתי את זה בכל מקום... לפי כל הפוסקם צריך ככה? ואם אני אומר חצי פסוק מותר להגיד בו שם השם? או רק אם אני אומר פסוק שלם? ומה הכוונה שבדרך תחננונים מותר? אפשר כמה דוגמאות ספצפיות כי יש דוגמא אחת שראיתי על מה מותר ועל מה אסור להגיד לדוגמא יהי רצון או מודה אני... ואגב צבאות, צריך להגיד צבקות? וכו' לגבי שאל השמות?
אני שומע שאומרים במקום א-ל קל ובמקום הללוי-ה הללוקה אבל מצד שני לא ראיתי את זה בכל מקום... לפי כל הפוסקם צריך ככה? ואם אני אומר חצי פסוק מותר להגיד בו שם השם? או רק אם אני אומר פסוק שלם? ומה הכוונה שבדרך תחננונים מותר? אפשר כמה דוגמאות ספצפיות כי יש דוגמא אחת שראיתי על מה מותר ועל מה אסור להגיד לדוגמא יהי רצון או מודה אני... ואגב צבאות, צריך להגיד צבקות? וכו' לגבי שאל השמות?