"של מי השורה הזאת" מספר 20

"של מי השורה הזאת" מספר 20

בוקר טוב ! הנה לכם החידה היומית : המובאה : "אז בוא ניקח נשימה ונשבור את הקיר, הימים בהירים והלילה צעיר". תשובה מלאה צריכה להכיל : א. שם הריקוד – שם היוצר – סוג הריקוד – שנת חיבור הריקוד. ב. שם השיר – מחבר המילים – מחבר הלחן. * זמן פתרון החידה - לא לפני 19.30 הערב. * אפשרי במסר אישי. בהצלחה למנסים ולפותרים. דבל'ה.
 

burdelo

New member
פתרון חידה

שם השיר/ריקוד -----ארץ נהדרת מילים-----------ברוך פרידלנד לחן------------הנרי בארטר היוצר ----מוטי מנחם הוצג לראשונה בהשתלמות של ישראל שיקר בתאריך-27/5/95 לפני שאתה שולל תבדוק טוב!!!
 
הפתרון (במסר) של פנינה

הי דובל'ה אני לא כל כך גולשת כאן ולא מכירה את הנהלים אבל השורה הזו מתוך ריקוד של אבנר נעים ריקוד מעגל שנקרא יש כאן ארץ נהדרת פנינה
 
פנינה יקרה

הרשי לי לברכך על הפתרון וכן למסור לך שהעברתי לגדי ביטון את מה שביקשת לפני שהוא יצא לחו"ל, הוא זכר אותך ומאד שמח על דברייך. אני מקווה שאת ממשיכה לשמור על עצמך, כל טוב.
 
הפתרון (במסר) של אריק

היי דב´לה, חיכיתי חיכיתי... ובסוף גם אתה הגעת לריקוד הנהדר הזה על ... ארץ נהדרת. להלן הפתרון: הריקוד: ארץ נהדרת יוצר: אבנר נעים ריקוד מעגל משנת 1997 (או 1996 ??) השיר: ארץ נהדרת מחבר: ברוך פרידלנד לחן: הנרי בראטר מבצעת: אילנית זהו אחד הריקודים האהובים עלי ביותר - כמעט בכל הרקדה הוא מושמע ולאט לאט יותר אנשים רוקדים אותו..(אם שכחתי לציין: יגאל טריקי, גבעת שמואל) להלן מילות השיר, לכל המעונין: יש פה ארץ נהדרת וכדאי בה לחיות אם יודעים לראות הכל בעיניים אחרות יש פה ארץ נהדרת אם יודעים לצחוק אחרי שבולעים את הדמעה אם יודעים להתחמם מחומה של הבטחה יש פה ארץ נהדרת פזמון: אז בוא ניקח נשימה ונשבור את הקיר הימים בהירים והלילה צעיר אין ממה לפחד ומותר גם לשיר המחר מתקרב והדופק מהיר יש פה ארץ נהדרת ולמרות החששות הכל בה יסתדר קצת יותר וקצת פחות יש פה ארץ נהדרת אם נאהב להתאהב אם נזכור את התקוות אם נלמד להתרגש ונתחיל סוף סוף לחיות אז יש פה ארץ נהדרת פזמון: אז בוא ניקח נשימה ונשבור את הקיר הימים בהירים והלילה צעיר אין ממה לפחד ומותר גם לשיר המחר מתקרב והדופק מהיר אחלה ריקוד !!! יום נעים ומוצלח, אריק.
 
של מי השורה מס' 20

ארץ נהדרת: ריקוד מעגל, מחבר אבנר נעים משנת 1997 לחן/הנרי ברטר, מילים/ברוך פרידלנד, מבצעת/אילנית יש פה ארץ נהדרת וכדאי בה לחיות אם יודעים לראות הכל בעיניים אחרות יש פה ארץ נהדרת אם יודעים לצחוק אחרי שבולעים את הדמעה אם יודעים להתחמם מחומה של הבטחה יש פה ארץ נהדרת פזמון: אז בוא ניקח נשימה ונשבור את הקיר הימים בהירים והלילה צעיר אין ממה לפחד ומותר גם לשיר המחר מתקרב והדופק מהיר יש פה ארץ נהדרת ולמרות החששות הכל בה יסתדר קצת יותר וקצת פחות יש פה ארץ נהדרת אם נאהב להתאהב אם נזכור את התקוות אם נלמד להתרגש ונתחיל סוף סוף לחיות אז יש פה ארץ נהדרת פזמון: אז בוא ניקח נשימה ונשבור את הקיר הימים בהירים והלילה צעיר אין ממה לפחד ומותר גם לשיר המחר מתקרב והדופק מהיר מצטערת על האיחור, אבל הייתי עסוקה בדברים אחרים.
 
ליאורה - טוב מאוחר........

והעיקר שפתרונך יפה ונכון. תודה על צרוף מילות השיר. דבל'ה.
 
הפתרון (במסר) של פלורנס

לדובל´ה שלום , כאמור לא אוכל למסור את הפתרון בשעה היעודה. שם הריקוד: "ארץ נהדרת", אבנר נעים, מעגל, 1997. לחן: בראטר הנרי. מילים: ברוך פרידלנד. ובאמת יש לנו ארץ נהדרת ! פלורנס.
 
הפתרון (במסר) של הורה מיכל

"אז בוא ניקח נשימה ונשבור את הקיר, הימים בהירים והלילה צעיר". א. ארץ נהדרת – אבנר נעים – מעגל – 1996 (או 97) (גירסה נוספת (לפי אתר מרקיד): מוטי מנחם - מעגל - 1995) ב. ארץ נהדרת – ברוך פרידלנד– הנרי בראטר ביצוע - אילנית
 
הפתרון (במסר) של גולד

דבל´ה צהרים טובים. להלן פתרון שורה 20. ארץ נהדרת - (הרקוד המוכר לי) רקוד מעגל של אבנר נעים משנת 1996, הוצג בארץ לראשונה בהשתלמות "אשריאל 79" מהתאריך 13.9.97. כמו כן קיים רקוד מעגל נוסף של מוטי מנחם משנת 1995 (השתלמות שיקר מס´ 15 מהתאריך 27.5.95). ארץ נהדרת מילים: ברוך פרידלנד, לחן: הנרי ברטר, ביצוע: אילנית. יש פה ארץ נהדרת וכדאי בה לחיות, אם יודעים לראות הכול בעיניים אחרות יש פה ארץ נהדרת. אם יודעים לצחוק אחרי שבולעים את הדמעה, אם לומדים להתחמם מחומה של הבטחה יש פה ארץ נהדרת. אז בוא ניקח נשימה ונשבור את הקיר, הימים בהירים והלילה צעיר. אין ממה לפחד ומותר גם לשיר, המחר מתקרב והדופק מהיר. יש פה ארץ נהדרת כך אומרים בחדשות והכל בה יסתדר, קצת יותר או קצת פחות יש פה ארץ נהדרת. אם נראה את הזריחה רחוקים ממיקלטים, אם נפסיק להיצמד בכל שעה למקלטים יש פה ארץ נהדרת. אז בא ניקח נשימה.... יש פה ארץ נהדרת להתחיל מהתחלה, ואנחנו עוד בדרך והדרך לא קלה יש פה ארץ נהדרת. אם נאהב להתאהב, אם נזכור את התקוות, אם נלמד להתרגש ונתחיל סוף סוף לחיות יש פה ארץ נהדרת. אז בא ניקח נשימה....
 
אכן - יש לנו ארץ נהדרת

ערב טוב. ערב מצויין לפנינה, אריק, פלורנס, מיכל וגולד. תודה על פתרונכם היפה והנכון. ארץ נהדרת - מעגל - אבנר נעים - משנת 1996 / השתלמות אשריאל 79 19/3/97. ארץ נהדרת - מעגל - מוטי מנחם - משנת 1995 / השתלמות שיקר 15 27/5/1995. ארץ נהדרת - ברוך פרידלנד - הנרי ברטר / ביצוע : אילנית. מופיע בשתי קלטות "רוקדים" קלטת 45 וקלטת D המיוחדת לריקודי אבנר נעים. ל -BURDELO המקדים - אני מקווה שאתה לא מאלה המקדימים כדי לספר לחברה.... שים נא לב לשעת הפתרון 19:30 - אני מקווה שאתה עשית זאת בתום לב. נכון שלמוטי מנחם ריקוד מעגל קודם, אך הריקוד של אבנר נעים הוא הנרקד גם בהרקדה במוצא"ש בראשון שבו מרקיד מוטי. פנינה - ברוכה הבאה למעגל הפותרים - עלי והצליחי. פלורנס ומיכל - פתרון נכון ויפה. לאריק וגולד - תודה מיוחדת גם על תוספת מילות השיר האופטימי. המשך ערב (אבנר) נעים. דבל'ה.
 

burdelo

New member
הריקוד לא נרקד והשיר לא הושמע

מאז החלו ההרקדות בחוף ראשון
 
כיצד אתה יודע ?

בורדלו - האם היית בכל ההרקדות שנרקדו מאז שנפתחו בחוף ראשון ? האם אתה יודע לספר לנו על הריקוד ה"כפול" של אבנר נעים שהצליח להקלט כריקוד מוצלח על פניו של הריקוד של מוטי שלא נרקד ? מעניין לשמוע את דעתך המבוססת על ידע בדוק. דבל'ה.
 
מיכל

הריקוד שנרקד אתמול ב"בית דני" הוא "ארץ נהדרת" כמובן לפי הגירסה של אבנר נעים מירושלים. אני רציתי לשמוע מבורדלו על גירסת הריקוד של מוטי מנחם. האם מוטי מנחם מחרים בהרקדותיו את הגירסה הידועה של אבנר נעים ? האם אבנר חיבר את ריקודו למרות שיש כבר ריקוד קודם הבנוי לאותו לחן, או שאולי קיבל "רשות" ממוטי מנחם ? לצערי, בורדלו לא השיב. דבל'ה.
 
למעלה