שללומלום...

מידע עלי...

אוקי,אז ככה,קוראים לי גבי(גבריאלה,לכל מי ששאל...)אני בת 15, בכיתה י, יש לי פירסינג בשפה בצד,יש לי שמונה חורים באוזן שמאל(את כולם עשיתי באקדח,הייתי ילדה קטנה ובורה שלא ידעה שאסור...) ו3 חורים באןזן ימין 2 למטה והליקס באמצע האוזן(אני מוטציה,באוזן ימין למטה יש לי שסע....יש לי עגיל בכל צד של השסע)ההורים שלי לא הרשו בשפה,אבא חטף קריזה והתחיל לזרוק צלחות וכוסות וכיסאות... אחרי קצת זמן זה עבר לו,אמא בכתה קצת וגם היא נרגעה עכשיו...אני גרה ב חור נידח ומסריח שקוראים לו סוסיא(הר חברון,בין באר7 לחברון שם-תפתחו מפה...)בזמני הפנוי אני ישנה ועוד פעם ישנה ומשתדלת לישון עוד,אני מפחדת מהים,אבל מתה עליו בלילה...עוד משהו עלי? אני שונאת קוקוס!!!! בלהההה זיבלר!!!!! 3 יחדות מתמטיקה גאה!!! יש למישו בעיה?!?!
 

lony21

New member
פיייי כמה פרטים

אני לוני אין לי שום חורים, אני רוצה לעשות עגיל בגבה וסתם אני אוהב להגיב פה :)
 
חחחחח את מצחיקה... ../images/Emo6.gif

[במובן הטוב
] אני עדי, 16, רעננה. יש לי נזם, אוזניים, [אף, פה, רגליים, ידיים] ובתכנון עגיל בלשון. למרות שהוא "ייצא לפועל" עוד דיי הרבה זמן.
השתלבות נעימה
 
זה הפך לשרשור היכרות? קיי

אני רוני, 17, ת"א. אוזן ימין: שלושה לובים מלמטה למעלה - 2.4, 1.2, 1.6 אוזן שמאל: שני לובים: 1.2, 1.6 אינדסטריאל פיטמה שמאלית ונזם בצד ימין. בתכנון: שתי גבות, טראגוס בימין, שנים בטבור, לשון, ספטום ולסיים את ההרחבה באוזן ימין (היעד = 6)
 
חח ווואהו ../images/Emo13.gif יותר מידי פרטים בעת ו

בעונה אחת
~קשת קליטה שכמוני~ לא הבנתי... שסע? יש לך תמונה של האוזניים שלך? איך יכול להיות לך שסע באוזניים...?
ו... ברוכה הבאה! אני פיצי בת 13 וחצי יש לי עגיל בלשון, באוזן ימין 5 הליקסים שנעשו עם אקדח (טיפשע שכמוני) ואינדסטריאל יפיוף ושני לובים ובאוזן שמאל שני לובים וטראגוס
ברוכה הבאה
 
איך?

את פשוט מתחילה לכתוב.. אבל לפני הכל - חשוב לקרוא את כללי הפורום
ולזכור שעל שאלות מקצועיות, רק אנשים מקצועיים עונים! אני שירה ד"א.. וולקאם
 

coka

New member
ברוכה הבאה

קבלי את ה
המסורתי.. :) אני אלה, בת 15 וחצי, בעלת רוק, טראגוס, 5 לובים (אין כוח לפרט מה באיזה אוזן), הרחבה של 6 מ"מ, 3 הליקסים, אנדרגראונד, נזם, טבור ולשון ז"ל (בקרוב עושה שוב..).
 

ליאן.

New member
יש וועדה שמתכנסת

כל יום ראשון כדי לבחון את המועמדים.. את הפרטים המלאים תקבלי במסרים..
ובינתים ברוכה הבאה
 
למעלה