שלכת

Bill Gatesss

New member
שלכת ../images/Emo143.gif ../images/Emo26.gif

בדרך למושב עמיקם. יש שם נופים מדהימים ושדות מרהיבים
אני נורא ממליץ לנסוע אפילו במיוחד לשם
מה דעתכם
 

Bill Gatesss

New member
בצורת משלי ../images/Emo26.gif

קצת באיחור, יש לי סוף-סוף בצורת משלי
 

Bill Gatesss

New member
בצורת 2 ../images/Emo26.gif

שכחתע לציין - אף תמונה לא עברה עיבוד חוץ מהקטנה
 

tooli

New member
אחלה תמונות

רק שהתמונת נוף קצת לא ממוקדת והפרטים הולכים לאיבוד.
 

ybe1

New member
אהבתי את הבצורת הראשונה

משום מה הזכירה לי קוביות שוקולד ענקיות שאר התמונות יפות אבל אין בהן ייחוד ישעיהו
 

דר1ר

New member
אהבתי את הראשונה

במיוחד את צורת העננים ושילוב הצבע למרות שהתמונה חסרה מעט חדות.
 

רשר

Well-known member
מנהל
כבר הנצו ניצנים- זה לא שלכת

ועם קו אופק בשליש הגובה התמונה היתה עוד יותר יפה. נהנתי מכולם רן
 

einat-z

New member
תגוובת...

המטע: השמיים יפים, עם עננים בהזמנה, אך העצים נראים מגומדים. בצורת: הראשונה מוצאת חן בעיני, מינימליסטית.
 
למעלה