שלישי שני

שחר רו1

New member
שלישי שני

מבואסת אבל לא מופתעת, היתה לי הרגשה שהחודש זה לא יקרה, התחלנו על בסיס טבעי, עברנו להורמונים, כאבים אחרי ההחזרה כאילו הרחם בעט לי את העובר החוצה . מנחם אותי שיש לי עוד 3 מוקפאים, אולי 4,עוד לא יודעת מה עלה בגורל אחד מהשניים שהרופא גידל מיום 3 ל5. מתלבטת, בשתי ההחזרות הוחזרו עובר יום 5, אולי כדאי בפעם הבאה לנסות להחזיר עובר יום 3?
יאללה אמן שחודש הבא יצליח לי.
 

מפעם

New member
אמן אמן

אני מניחה שזה אינדיבידואלי ובטח שלא יזיק לנסות
אצלנו לא התפתחו מעולם מעבר ליום 3 והחזרות של יום 3 לא צלחו אז ניסינו להחזיר ביום 2 ונקלט.
בהצלחה
 

haych

New member


גם כשמוכנים לזה זה עדיין מבאס.

הייתי מנסה להחזיר עובר יום שלוש, לנסות משהו חדש.

המון בהצלחה בחודש הבא!!
 
למעלה