שלישי שני
מבואסת אבל לא מופתעת, היתה לי הרגשה שהחודש זה לא יקרה, התחלנו על בסיס טבעי, עברנו להורמונים, כאבים אחרי ההחזרה כאילו הרחם בעט לי את העובר החוצה . מנחם אותי שיש לי עוד 3 מוקפאים, אולי 4,עוד לא יודעת מה עלה בגורל אחד מהשניים שהרופא גידל מיום 3 ל5. מתלבטת, בשתי ההחזרות הוחזרו עובר יום 5, אולי כדאי בפעם הבאה לנסות להחזיר עובר יום 3?
יאללה אמן שחודש הבא יצליח לי.
מבואסת אבל לא מופתעת, היתה לי הרגשה שהחודש זה לא יקרה, התחלנו על בסיס טבעי, עברנו להורמונים, כאבים אחרי ההחזרה כאילו הרחם בעט לי את העובר החוצה . מנחם אותי שיש לי עוד 3 מוקפאים, אולי 4,עוד לא יודעת מה עלה בגורל אחד מהשניים שהרופא גידל מיום 3 ל5. מתלבטת, בשתי ההחזרות הוחזרו עובר יום 5, אולי כדאי בפעם הבאה לנסות להחזיר עובר יום 3?
יאללה אמן שחודש הבא יצליח לי.