שליטה בכמויות- זו הבעיה שלי

שליטה בכמויות- זו הבעיה שלי

ונדמה לי שגם הבלגית דיברה על זה. אני מתרגלת בזמן האחרון שיחות עם עצמי:" טוב, סיכמנו על 2 קרקרים. נכון שאין לך בעיה לגמור עכשיו את כל החבילה, אבל לאן זה יקדם אותך?" לפעמים זה עובד- לא תמיד. רעיונות לחיזוק שליטה יתקבלו בברכה. היום, בשעת השיחה הזאת עם עצמי, הרגשתי בפעם הראשונה שאני מתמודדת עם הבעיה של אכילה כפייתית- שאני לא מכחישה בפני עצמי את העובדה שכל חבילת הקרקרים הגיעה איתי לא ´במקרה´ לסלון אלא במטרה מודחקת להתחסל, ובעצם עצרתי את המחסלת רגע לפני ונחלצתי מהמזימה! זה היה מוזר לחוות את זה. מישהו מכיר? שבוע טוב לכולן!
 

אלי ו.

New member
כמה עצות

1) לפעמים יש מאכלים שגורמים לנו לבולמוס, או סתם להמשיך בלי חשבון, רצוי לזהות אותם להכיר בהם בתור "אויבים". 2) כשלוקחים אוכל, רצוי לקחת מנה של הכמות שאת מתכונת לאכול. אם תתחילי לאכול מתוך חבילת קרקרים או מסיר אין לך שליטה על כמויות. 3) כמויות? אפשר להתמקד באוכל דל קלוריות וממלא. אחרי שמתמלאים הרבה יותר קל לבחור בשיקול דעת.
 

גילה 28

New member
פיצפונה מה שלומך?????

החיים קשים מה????? אני מזדהה!!!!!!!!! הקושי לשים גבולות הוא אחד האויבים הכי חזקים שלי. וכיון שאני יודעת שהרבה פעמים אני פשוט לא בשליטה, אני משתדלת לא להחזיק בבית דברים מסוכנים. אז נכון שאפשר גם לאכול מלא אוכל דיאטטי ולהשמין. אבל בכל זאת, זה יהיה פחות מאשר אם היה מדובר בבולמוס של דברים משמינים. יחד עם זאת אם הבולמוס מאוד חזק, גם זה לא עוזר, בעיקר כשמתחת לבית שלי לבית שלי יש ברוך השם פיצה דומינוס, פלאפל, מאפים. ואם הבולמוס ממש קשה, זו לא בעיה גם לרדת לקנות. והבדיחה המרה היא..... שחצי מהם לא היו כשאני עברתי. כאילו הם ידעו שתהיה להם פרנסה. חה, חה, חה חיזקי ואימצי גם אני משתדלת.
 
גילה, טוב לראות אותך שוב../images/Emo24.gif

כשאת משתדלת, תחשבי עלי, וכשלי יהיה קשה אני אחשוב עליך ונדע שאנחנו לא לבד במאבק הזה אבל זה אפשרי.
 

vodka2

New member
היי פיצפוניה../images/Emo140.gif

אין ספק, המלחמה הזו היא אחת הקשות שיש לנו, יש את הבדיחה הישנה והלא כל כך מצחיקה שאחרי הראשון לכולם יש את אותו הטעם, אבל ברצינות, אולי פשוט לא תתחילי עם הקרקרים האלה, תבחרי משהו שגם אם תאבדי שליטה זה לא יהיה כל כך נורא, לדוג´ פופקורן בלי שמן או קערה ענקית של חסה עם לימון, או כל דבר אחר שימלא ולא יגרום לך להרגיש את רגשי האשמה שבאים אח"כ.
 
למעלה