שליטה ביריב
אני נשאל רבות על שליטה. איך אפשר להגביר את השליטה בעובדים, ספקים/לקוחות וגם שליטה ביריב.
ביום שבת שעבר העברתי סדנה בנושא שליטה ביריב - צ'ין נה קוראים לזה.
בסדנה דיברנו ותרגלנו באופן פיזי מאוד את העקרונות:
1. הצמדות
2. חוסר הצמדות
3. הקשבה לסיפור של האחר. למעשה, הקשבה לחללים שמאפשרים לנו להחלץ ממצבים לא נעימים.
4. עבודה עם כאב ולא נגדו
5. לקיחת המרכז של היריב
ועוד.
נורא נהניתי.
אני מצרף רשומה על עיבוד שליטה מתוך הבלוג.
כרגיל, דיון בכיף.
אני נשאל רבות על שליטה. איך אפשר להגביר את השליטה בעובדים, ספקים/לקוחות וגם שליטה ביריב.
ביום שבת שעבר העברתי סדנה בנושא שליטה ביריב - צ'ין נה קוראים לזה.
בסדנה דיברנו ותרגלנו באופן פיזי מאוד את העקרונות:
1. הצמדות
2. חוסר הצמדות
3. הקשבה לסיפור של האחר. למעשה, הקשבה לחללים שמאפשרים לנו להחלץ ממצבים לא נעימים.
4. עבודה עם כאב ולא נגדו
5. לקיחת המרכז של היריב
ועוד.
נורא נהניתי.
אני מצרף רשומה על עיבוד שליטה מתוך הבלוג.
כרגיל, דיון בכיף.