שליטה בחלום

Gal-Mo0D

New member
שליטה בחלום

אתמול (בשבת) חלמתי חלום די מוזר (שאני לא אפרט כאן מפאת מוזרותו) ובסוף החלום הגענו במטוס צבאי למין טירה גדולה מלאה במדרגות. ואני זוכר שהיו המון חיילים וחיילות עם המדרגות ואיכשהו הצלחתי לשלוט בדברים שהם עשו, אני יודע שלא ידעתי שזה חלום ובכלל לא הייתי צלול אבל כל מה שרציתי שהם יעשו פתאום נעשה. חלום צלול ?
 

דנה^^

New member
לא

חלום צלול הום חלום בו החולם יודע שהוא חולם. שליטה בחלום\באנשים הנמצאים בו לא חייבת להיות קשורה לחלום צלול משום שמישהו יכול לחלום חלום, לדעת שהוא חולם, אך להרגיש שהוא לא שולט במתרחש או ימשיך לזרום עם החלום בלי לנסות לשנות אותו- כלומר ללכת לעשות משהו שעכשיו בגלל שהוא גילה שהוא חולם הוא רוצה לעשות.
 

Gal-Mo0D

New member
אני יודע...

מה זה חלום צלול! רק שאלתי מכיוון שאיכשהו שלטתי בו, אולי רמת הצלילות הייתה נמוכה כל כך עד שלא הבחנתי בה ובעצם שלטתי בו ?
 

דנה^^

New member
לא הבנת למה התכוונתי

בהודעה הקודמת שלך שאלת אם זה היה חלום צלול. אז עניתי שלא. עכשיו אתה שואל על השליטה שלך בחלום... שליטה בחלום וחלום צלול לאו דווקא חייבים להיות קשורים זה לזה. אז בקשר לשאלה הראשונה- אם ידעת שאתה חולם אז זה חלום צלול. אם לא- לא. בקשר לשאלה השנייה- אמרת שעצמך ששלטת בו.. נכון?
 
למעלה