שליחת "עץ" ל EXCEL

ronitt123

New member
שליחת "עץ" ל EXCEL

איך אפשר לשלוח לEXCEL נתונים כך שאם הנתונים הם "עץ" עם בנים מוסתרים (העץ אינו פרוס), גם ב EXCEL הנתונים לא יהיו פרוסים, אלא המשתמש יצטרך לפתוח אותם. מקווה שהסברתי את כוונתי היטב.
 

galh

New member
איך את שולחת את הנתונים?

יכול להיות שב"עץ" שאת שולחת יש אפשרות לקבוע אם ה- node הוא expanded או לא?
 
למעלה