שליחות לארה"ב

שליחות לארה"ב

שלום לכולן, עומדת בפני האפשרות לצאת לשליחות לארה"ב בתור גננת. רציתי לשאול אם יש כאן משהי שעושה את זה או עשתה את זה ויכולה לספר לי קצת פרטים, שבטח אף אחד לא יספר לי בארץ???
 
למה לא?!

אין לי שום התנגדות שתבואי... האמת היא שאני בכלל לא מתלהבת לסוע. לפי מה שהבנתי, באמריקה עובדים באשכולות גנים. את לא "המלכה" יותר. מעניין אותי לדעת איך זה באמת הולך לפני שאני מחליטה.
 

נונינה

New member
אולי ...

את לא המלכה היחידה אבל יש לך אפשרות ללמוד לעבוד בצוות בין שווים וגם להינות מהפריה הדדית.........יכול להיות גם נחמד וגם מועיל לא ?
 
לא באמת חשבתי שאני מלכה

אבל עבודה בצוות לא מתאימה לכל אחד. אני הרבה יותר יצירתית כשאני יותר עצמאית. כשאני בצוות, אני מרגישה שאני נגררת אחרי כולם, זה כנראה ליקוי באופי שלי. בשביל זה אני גננת ולא מורה. בכל מקרה ההתלבטות שלי נובעת יותר מחשש לקשיי הסתגלות בחו"ל.
 
ואיי...

הייתי מתה לבוא... מה צריך כדי להיתקבל לזה?? הגנים שם הם יותר כמו בתי ספר..והכל שם יותר מאורגן. ואי אני רוצה לבואא...בחיאתת....סדרי לי משהוווו.... לביאה אה אה
 
אולי תנסי לפנות לסוכנות היהודית?

אם את רצינית. לא נראה לי שזה יהיה רלוונטי לשנה הבאה, אבל אולי לשנה אחרי. אני לא רוצה לפרסם כאן את הטלפונים שלהם (שלא יכעסו עלי) אז נסי לשלוח קורות חיים ל ת.ד. 92 ירושלים 91000
 

טלגל

New member
אין לי עצות אבל המון בהצלחה ואני

מקוה שתייצגי את הגננות בנאמנה, אני מצטרפת לעצות לזרום עם הדברים, ללמוד יותר על עבודת צוות, ולתרום מהדברים שאת מכירה בארץ. דרך אגב אחת הסיבות לפתיחת הפורום זה בגלל שאנו מלכות בגנים ומלכות הם לעיתים קרובות גם בודדות....
 

viking

New member
מלכות -> אאוט , עבודת צוות -> אין

כבר הגבתי לפני זמן מה בנושא דומה. אני נמצא כנראה בעולם אחר (דנמרק) גן זה לא ממלכה! גן זה המקום בו הילדים אמורים ללמוד להיות חלק מהחברה. אם המבוגרים / מבוגרות אינם יכולים לתפקד כצוות אלא רק כשרשרת פיקוד, ממי יקבלו הילדים דוגמא לתפקוד חברתי בו אמפתיה וניהול מו"מ הם אבני יסוד.
 

טלגל

New member
באמת את יוצאת דרך הסוכנות?

שיהיה לך המון בהצלחה, מה צריך חוץ מאנגלית טובה?
 
תודה רבה!!!

אבל... אני עוד לא יודע אם אני נוסעת. אנגלית טובה - זה תנאי התחלתי. זה המבחן הראשון שצריך לעבור יש כל מיני ראיונות ודינמיקה קבוצתית וכו´ וכו´ חשוב להם שנייצג את הארץ בכבוד. וזה די קשה היום להסביר בחו"ל מה בדיוק קורה פה ולמה.
 
למעלה