שלוש שנות טובות

Balrojka

New member
שלוש שנות טובות

פעם ראשונה שאני שמה פה משהו שעשיתי. אני לא עושה הרבה ואני די מתחילה ועושה רוב הזמן דברים ממש פשוטים. פעם ראשונה מאז שהתחלתי שיצאה לי מין סדרה כזאת של כרטיסים. מקווה שתאהבו! שנה טובה לכולן!!!
 

daniellar7

New member
כרטיסים יפים!

שנה טובה גם לך!
 

Balrojka

New member
גם אני אוהבת

אבל זה פעם ראשונה שהצליח לי. בדרך כלל אחרי הכרטיס הראשון נגמרים לי הרעיונות :(
 

wintam

New member
מאוד יפים!

במיוחד אהבתי את השמאלי, עם הסרט באלכסון. שנה טובה!
 

Balrojka

New member
זה לאמא שלי :)

ניסיתי לעשות כרטיס רגוע ולא צבעוני מדי, כי זה מה שהיא אוהבת. תודה!
 

hanitk5

New member
בשעה טובה../images/Emo39.gifיופי של סט שנות טובות../images/Emo39.gif

 
למעלה