שלוש ידיעות- איזו מדהימה יותר?

שלוש ידיעות- איזו מדהימה יותר?

אני בחרתי לפי הסדר הבא: 1. ג'ני לונגו ניצחה באליפות צרפת. היא בת 45, זו האליפות ה-48 שלה,היא הקדימה את המקום השני ביותר משתי דקות,היא כבר ניצחה ביותר מ-600 מרוצי אופניים היא פשוט לא מתבגרת. ולתשומת לב עילית גברים ישראל- היא עברה 112 ק"מ ב- 3:06:05 שעות. 2. בראדלי מקגי חושב על ניצחון בטור דה פראנס 2005. אין מה להוסיף על דבריו. 3. שאלת תם או נכון יותר של דנילו די לוקה- "למה לי אסור להשתתף בטור ולארמסטרונג כן"?
 
יאיר, אני חלש במתמטיקה ואני חייב...

הסבר. אם אליפות לאומית מקיימת פעם בשנה, איך מצליחה רוכבת בת 45 לזכות 48 פעמים באליפות צרפת? באיזה גיל היא זכתה באליפות בפעם הראשונה: 3-?
 
ועוד שאלה מתמטית

עילית גברים ישראל עברו 125 ק"מ ב3:22:08 שעות לעומת לונגו שעברה 112 ק"מ ב3:06:05 שעות. כלומר עילית גברים ישראל עשו מהירות ממוצעת יותר טובה משל לונגו, אז מה לתשומת ליבם?
 
אני כבר מזמן התחלתי להתייחס...

ברצינות לדברים שבראדלי מק'גי אומר. למרות שנראה לי שהוא לא התכוון לזכייה השנה אלא בשנים הבאות. השנה המטרה העיקרית שלו אמורה להיות אתונה ומדליתת זהב (אחרי שפעם אחת הוא זכה בכסף ופעם בארד).
 
בועז.מקגיי חולם בגדול....

הוא בפרוש אמר כי הוא הציב לעצמו מטרה לנצח בשנת 2005 בטור דה פראנס. אי אפשר לדעת כמה הוא יתקדם בשנה אחת ואפשר לקבל את דבריו כהצהרה מקדמת מוטיבציה אישית. אבל הוא גם אמר כי הוא רואה אפשרות לנצח בנג"ש של האלפ' דואז השנה. זו כבר הצהרה מפוצצת...
 
אז אתה אומר שמהירות ממוצעת

גבוהה בהפרש הזה הוא גאווה לעילית של הגברים בישראל? או שהעובדה שארבע נשים שסגרו שתי דקות על הדבוקה של הגברים היא הגאווה? ופרטים נוספים לגאוות המהירות הממוצעת של אליפות ישראל בוגרים עילית- ארבע הנשים של העילית שזינקו שתי דקות אחריהם- אחת מהן אמא לשלושה ילדים עובדת במשרה מלאה כמנכ"ל חברת תקשורת גדולה. אחרת חזרה להתאמן אחרי זעזוע מוח לפני חודשיים וחצי בערך. שלישית רק השנה החלה להתאמן (תחרות כביש שנייה אני חושב) רביעית שמתאוששת מטראומה משפחתית וגם כך לא יכולה להשקיע עודף זמן באימונים. אגב....מישהוא שם לב למהירות הממוצעת או שזה רק אני? ואם יורדים לפרטים הקטנים... למה הנוער חייב במגבלת זמן והעילית יכולים להזמין פיצה בעזרת מכשירי הקשר שהיו מחוברים אליהם והמהירות הנמוכה? אגב...שותה קפה עם אלוהים...גפ בדבוקה אתמול הייתה יכול לשתות קפה
 

eran45678

New member
יאיר - חשבתי ../images/Emo163.gifאתה מבין

אבל כנראה אתה לא מבין גם הדברים אחרים חוץ מאופניים.
 
נג"ש+כביש והיא בת 45....

אם היא החלה להתחרות בגיל 20 היא יכלה לזכות כבר בחמישים אליפויות לאומיות.
 
ועוד משהוא על לונגו...

אין עוד אחד או אחת בענף האופניים עם הישגים טובים משלה. גם לא אדי מרקס. אני מתקשה למצוא ספורטאי או ספורטאית, בכל ענף אחר, שיכול להשתוות לרמה ההישגית שלה.
 
ועוד משהוא על לונגו...

אין עוד אחד או אחת בענף האופניים עם הישגים טובים משלה. גם לא אדי מרקס. אני מתקשה למצוא ספורטאי או ספורטאית, בכל ענף אחר, שיכול להשתוות לרמה ההישגית שלה.
 
פטאקי - אלוף איטליה

ילבש את חולצת האלוף בטור הקרוב. תשובה למי שחשב (כמוני) שפטאקי לא מסוגל לנצח מירוצים של מעל 250 ק"מ.
 
המרוצים יסתיימו אחרי חמש

או רובם לפחות. אפשר לראות עידכונים באתר של יורוספורט אחרי 16:30
 

zorka

New member
יש קבוצות באליפויות הלאומיות?

או שזה כל רוכב לעצמו.
 
האליפויות הלאומיות ללא הגדרת קבוצה

אלו המרוצים היחידים בעולם שבהן יש ניקוד uci ואין הגבלת גודל קבוצה. בגרמניה יש היום 12 רוכבי טי מובייל באליפות הלאומית. בהולנד זה אף מגוחך יותר. באוסטרליה ניצח רוכב של פרנסס דה ז'ו בזכות טקטיקה קבוצתית של האוסטרלים של הקבוצה. אפילו בישראל זה כך
 
למעלה