עמוד השדרה
New member
שלוש התחנות בנתניה נראות לכם צפופות מדי? ראש עיריית נתניה
שלוש התחנות בנתניה נראות לכם צפופות מדי? ראש עיריית נתניה
סבורה שזה לא מספיק:
"
מדובר במפה תחבורתית חדשה של העיר הכוללת רה ארגון מערך הקווים הפנימיים בתחבורה הציבורית והתאמתו לתנופת הפיתוח שאפיינה בשנים האחרונות את העיר ולפיתוחה העתידי, מפה הכוללת גם את קידום הקמתה של תחנת רכבת חדשה ליד האוניברסיטה (המכללה האקדמית נתניה) ביוזמתה ובהנחייתה של ראש העיר, מרים פיירברג-איכר.
"
רפורמה בתחבורה הציבורית בעיר
ועוד מאותה כתבה:
"
התחבורה הציבורית בנתניה לקראת שינוי. הכנס שנערך נועד להציג את הצעד הראשון ברפורמה המתוכננת בנושא, צעד שיכנס לתוקפו כבר באפריל 2018.
במסגרת זו יוחלפו 6 קווי תחבורה קיימים קצרים וסיבוביים ב- 3 קווים בעלי מסלול יעיל וארוך יותר, הכוללים מוקדי תעסוקה, השכלה ובריאות הממוקמים בדרום העיר, מזרחה וצפונה ולמעשה יוסיפו הקווים החדשים כ-3,400 ק"מ מדי יום.
להלן פירוט הקוים החדשים:
קו 102: מעין התכלת, דרך רח' ויצמן, הרצל, א.ת. ק.אליעזר, נאות גנים, קריית רבין, קריית השרון, א.ת. ספיר, עד תחנת הרכבת ספיר. אורך הקו 17.3 ק"מ, 116 נסיעות ביום (58 לכיוון). תהיה חלופה נוספת לקו זה כל חצי שעה אשר תכנס לבית העלמין.
קו 103: מעין התכלת, דרך רח' טהון, בורוכוב, שמואל הנציב, ששת הימים, ויצמן, בנימין, בן צבי, קריית נורדאו, גשר השלום, א.ת. ספיר, עד תחנת הרכבת ספיר. אורך הקו 16.5 ק"מ, 242 נסיעות ביום (121 לכיוון).
קו 107: מהתחנה המרכזית, דרך א.ת .ק.אליעזר, נאות גנים, קריית רבין, קריית השרון, א.ת. ספיר, שד' שז"ר, עד החוף הירוק. אורך הקו 14 ק"מ, 116 נסיעות ביום (58 לכיוון).
קווים חדשים אלה יחליפו את הקוים: 3, 6, 11, 22, 23 ו – 27, כאשר הקוים החדשים כוללים את המסלול המקורי בתוספת מוקדים נוספים כגון תחנת הרכבת ספיר ובית החולים לניאדו.
"
שלוש התחנות בנתניה נראות לכם צפופות מדי? ראש עיריית נתניה
סבורה שזה לא מספיק:
"
מדובר במפה תחבורתית חדשה של העיר הכוללת רה ארגון מערך הקווים הפנימיים בתחבורה הציבורית והתאמתו לתנופת הפיתוח שאפיינה בשנים האחרונות את העיר ולפיתוחה העתידי, מפה הכוללת גם את קידום הקמתה של תחנת רכבת חדשה ליד האוניברסיטה (המכללה האקדמית נתניה) ביוזמתה ובהנחייתה של ראש העיר, מרים פיירברג-איכר.
"
רפורמה בתחבורה הציבורית בעיר
ועוד מאותה כתבה:
"
התחבורה הציבורית בנתניה לקראת שינוי. הכנס שנערך נועד להציג את הצעד הראשון ברפורמה המתוכננת בנושא, צעד שיכנס לתוקפו כבר באפריל 2018.
במסגרת זו יוחלפו 6 קווי תחבורה קיימים קצרים וסיבוביים ב- 3 קווים בעלי מסלול יעיל וארוך יותר, הכוללים מוקדי תעסוקה, השכלה ובריאות הממוקמים בדרום העיר, מזרחה וצפונה ולמעשה יוסיפו הקווים החדשים כ-3,400 ק"מ מדי יום.
להלן פירוט הקוים החדשים:
קו 102: מעין התכלת, דרך רח' ויצמן, הרצל, א.ת. ק.אליעזר, נאות גנים, קריית רבין, קריית השרון, א.ת. ספיר, עד תחנת הרכבת ספיר. אורך הקו 17.3 ק"מ, 116 נסיעות ביום (58 לכיוון). תהיה חלופה נוספת לקו זה כל חצי שעה אשר תכנס לבית העלמין.
קו 103: מעין התכלת, דרך רח' טהון, בורוכוב, שמואל הנציב, ששת הימים, ויצמן, בנימין, בן צבי, קריית נורדאו, גשר השלום, א.ת. ספיר, עד תחנת הרכבת ספיר. אורך הקו 16.5 ק"מ, 242 נסיעות ביום (121 לכיוון).
קו 107: מהתחנה המרכזית, דרך א.ת .ק.אליעזר, נאות גנים, קריית רבין, קריית השרון, א.ת. ספיר, שד' שז"ר, עד החוף הירוק. אורך הקו 14 ק"מ, 116 נסיעות ביום (58 לכיוון).
קווים חדשים אלה יחליפו את הקוים: 3, 6, 11, 22, 23 ו – 27, כאשר הקוים החדשים כוללים את המסלול המקורי בתוספת מוקדים נוספים כגון תחנת הרכבת ספיר ובית החולים לניאדו.
"