שלושת הכוכבים של ישראייר

oren511

New member
והכוכב הרביעי של ישראייר....

שבלעדיו איפה היינו היום? סמל ודוגמא ללקיחת אחריות מנכ"ל,על פאשלות של כפופים לו..... ותואר ראשון במדעי הטיוח ויחסי הציבור....
 
טעות בידך אורן, או שהקנאה העבירה

אותך על דעתך.. הכוכב הראשון של ישראייר היא דווקא כוכבת. אשה. ואתה יודע מה.. יש כן מה לקחת ממנה דוגמה וללמוד. היא לקחה חברה לידיים, והטיסה אותה קדימה. למרות המקרה המתוקשר והמצער שאירע, היא ממשיכה קדימה, ומהווה לראשונה תחרות רצינית לאל על. למרות שהתקשורת עטה עליה כמוצאת טרף יקר ערך, היא ניצבה בפניה, ובפני כל העולם ואחותו אמרה את דבריה, והיום החברה שהיא המנכ"לית שלה נותת את הטון . אז אני מפרגן לה. ואילו היתה בידי תמונה קצת יותר מחמיאה מזו ששמת פה היתי מעלה. כי לטעמי סבינה בירן לא רק מנכ"לית טובה היא גם אשה נאה. אז.. שתהיה לך שבת שלום.
 
תפרגן חופשי.

ברשותך גם לא אתייחס למראה שלה, זה לא רציני, אולי אפילו סקסיסטי. אולי תבדקו גם אם מנכ"ל אל על עושה לכם את זה? לגבי הניהול, יש הרבה חברות תעופה שמנוהלות טוב יותר מישראייר. המצב שם לא מזהיר, אם כי ננקטים צעדים לשיפור המצב כמו העסקתו של ליבלינג, שחקן הרכש מק.א.ל. מה שתאמר על סבינה בירן, זכותך לומר. בפקולטה לניהול ע"ש רקאנאטי לא ישימו פסל שלה בלובי.
 
לעומת זאת

בפקולטה לניהול ע"ש קלוג-רקאנאטי חושבים לשים פסל או תמונה של בוגרת התוכנית שמועמדת להחליף את שלמה נחמה, והיא רק בת 31. יצא לנו טוב, שילמנו רק 42,000 דולר. שמעתי שבשנה הבאה הסכום עלה ל 50,000 בעקבות הצלחת בוגרי התוכנית
 

venose30

New member
נראה אותך מקדם חברה כמו שהיא קידמה

לפעמיפ קנאים לא מסתפקים בקנאה פשוטה אלא בצרות עין מעל ומעבר
 

oren511

New member
מסתבר שגם גנדן תיירות,חברת האם של

ישראייר,החליטו שעדיף שה"כוכבת" תנהל חברה אחרת בקבוצה.... קטע מתוך אתר "פספורט נט",עיתון אינטרנט של גורמי תיירות ונסיעות בארץ. "מנכ``ל ישראייר, סבינה בירן, גם היא תיפרד במרוצת החודשים הקרובים מתפקידה כמנכ``ל ישראייר בהסכמה של שני הצדדים. בירן עשויה להשתלב בתפקיד אחר בקבוצת אי.די.בי. בתוך כל השינויים האלה כל החברות המאוחדות יעברו לשבת תחת אותה קורת גג. לאחר עשרים שנה בבניין המיתולוגי ברחוב בן יהודה 53 בת``א תעזוב אותו חברת נתור במרוצת החודשים הקרובים. כל החברות יעברו לעבוד מאותו קומפלקס בבית ``מגדלות``, בו שוכנת כיום חברת יוניטל, ומבית ``ישראיר`` בת``א. כל המערכות החשבונאיות והמשפטיות של כל החברות יאוחדו יחד תחת אותה מסגרת. כל הצדדים המסחריים והמותגים השונים של החברות השונות ימשיכו לזכות בעצמאות וימשיכו להתנהל בפני עצמן"
 

venose30

New member
אלה הם רק שמועות

היא קיבלה לנהל בנוסף לתפקידה כרגע גם לנהל גם את חברות הנסיעות ועוד ולא כמו שרשמת בנפרדת אם תמשיך לקרוא עיתונים לא תגיע רחוק.
 
למעלה