שלומצי...

עמיתוש

New member
שלומצי...

שכחת שאת מנהלת הפורום? הפורום ממש יבש, אני יעל ושלי מנסים להחיות אותו אבל לא מצליחים. אני חושב שמתפקידך לעזור, לא? בבקשה???
. אני מסתכל על פורומים אחרים בתפוז, מול הפורום שלנו, ואני (באמת, בלי לשקר) נעשה עצוב מכמה שיבש כאן, ולא רק משלומצי,אני מבקש מכוווווווווווולם! עמית בן 12 וחצי...
 

MineSweeper

New member
עמית

ושלי, וכל מי שאומר שנעשה פה יבש... אז נכון, אנשים לא כותבים הרבה, אולי כי אין להם מה להגיד ואולי כי אין להם זמן. אני למשל עובדת כל יום, מהבוקר, אני מגיעה הביתה, וכמה שאני אוהבת את הפורום ונהנית לכתוב בו, אני לא יכולה לעשות את זה כל הזמן. אני משתדלת להיכנס לפחות פעם- פעמיים ביום (כשהאינטרנט שלי מחליט שבא לו להתחבר..), ולהגיב על הודעות שיש לי מה להגיד עליהן. בקיצור, לכל המיואשים- חכו שעדי ורוני, ואח"כ גם עידן יחזרו, ואז אני בטוחה שהפורום יחזור להיות מה שהיה. בינתיים אפשר להעלות נושאים לשיחה, שיהיה לאנשים על מה להגיב. אז מי שמשהו כבר מציק לו המון זמן ולא ידע איפה לשפוך- זה הזמן, וזה המקום... אוהבת את כולכם, אוסי.
 

שלומצי

New member
עמיתוש וכולם.

אני לא יכולה לשלוט בכל מי שנכנס לפורום ולהגיד כל רגע שלא כל דבר שעולה להם לראש כמו "רוצה תמונה"? מתאים לפורום שלנו. יש תקופות יבשות יותר, ויש תקופות שעסוקים יותר, ולא תמיד זה הולך כל כך בקלות, כמו שיש תקופות שהשיחות מתגלגלות וזורמות ועמוקות. וכרגיל - אני אומרת תמיד, אסור לפסול בלי להביא אלטרנטיבה.
 
למעלה