שלומצי...
שכחת שאת מנהלת הפורום? הפורום ממש יבש, אני יעל ושלי מנסים להחיות אותו אבל לא מצליחים. אני חושב שמתפקידך לעזור, לא? בבקשה???
. אני מסתכל על פורומים אחרים בתפוז, מול הפורום שלנו, ואני (באמת, בלי לשקר) נעשה עצוב מכמה שיבש כאן, ולא רק משלומצי,אני מבקש מכוווווווווווולם! עמית בן 12 וחצי...
שכחת שאת מנהלת הפורום? הפורום ממש יבש, אני יעל ושלי מנסים להחיות אותו אבל לא מצליחים. אני חושב שמתפקידך לעזור, לא? בבקשה???