אצלנו קצת אחרת..
גרנו בית מול בית,הילדה היתה ישנה בבית עם אמא,אבל כל היום היתה בבית עם אבא. היום הילדה רק בחזקתי. אמא שלה לא גרה בארץ,אבל למשל ברגע זה שאני כותב,נמצאת בתוך שוקת עתיקה שנחצבה בחצר הבית לפני אלפי שנים..מים נקיים והיא עירומה ,משתוללת ושמחה.