שלומלום לכולם..... שוב פעם שומם כאן?
מ מתוקית. New member 9/7/01 #2 למה שומם..? יש פרחים ...יש עצים.... לא שומע ת`ציפורים..? ( לילה טוףףףףףףףףףףףףףףףףף