שלומי ארביטמן

שושו17

New member
בלי קהל אין בית"ר

בקשר למנויים ולא להגיעה למשחקים זה לא יתפוס כי אוהדי בית"ר לא יפסידו משחקים. אבל לפוצץ אימונים של פ"ת אני בעד. אני פשוט לא רוצה ליפגועה בבית"ר כ בית"ר חייבת את הכסף.
 
>>>

שלומי:אני רוצה לספר מה בדיוק קרה בכדי שיבינו גם את הצד שלי... ביום החתימה על מסמך ההעברה נקראתי למשרדו של אריק איזיקוביץ` שהוא הבן אדם שגידל אותי ותמיד דאג לי בכל מה שרק הייתי צריך. הגעתי למשרד של אריק והוא הראה לי את טופס השחרור שלי מבית"ר י-ם. הוא הראה לי שגם מאיר פניג`ל וגם מאיר לוי החזירו אותי חזרה ואף חתמו על ההעברה שלי. ראיתי את החתימה של השניים על הטופס והייתי בשוק. לא האמנתי שביתר ויתרו עליי. אריק אמר לי לחתום על הטופס ובגלל שהייתי חסר אונים. המשך>>
 
אגב

לדעתי זה יוציא לאוחנה את הרוח מהמפרשים.. אין תחליף הולם אולי יפתיע לטובה עמית בן שושן.. והמצב רוח ירד בקבוצה הוא פשוט היה בורג חשוב.. זה כ"כ מרגיז הטעות האיומה.. מילא הוא היה עובר לחול היינו שמחים שיתקדם אבל להפועל פת?? כאילו דה..
 
לפני שנתיים ניצחנו שם

1 0. משער של קוביקה.. ושנה שעברה הובלנו שם 3:2 עד הדקות האחרונות על הבועל פ`ת.. בקשר לפניגל לא מסכים איתך.. לא משחררים בשום מחיר את הילד הכי מוכשר בארץ ! שישחרר 5 שחקנים ולא אותו.. לא נשתוק ! !
 
את לא צודקת כי לכולם כואב ששלומי

הלך ומקווים שהוא יחזור אבל קבוצה בחיים לא נבנית על שחקן אחד ובעזרת ה` הוא יחזור כי אני חולה עליו והוא שחקן גדול
 
תאמין לי שיגיעו..

מלא אוהדים לשדה תעופה.. ונקווה שיבואו גם אוהדי פ`ת לחטוף מכות
 

דIבי222

New member
צריך לארגן הסעות..

מירושלים זה יהיה יפה ומכובד...יש לך מושג מתי הוא חוזרים...?ותפרסם בקומנה שלך שיגיעו.
 
כן אייל תכתוב בקומונה שלך דרך אגב

יש לי איזה בחורה בשבילך הסתכלתי שם על כל הפרטים שלך אם זה נכון
 
חחח לחטוף? אולי לתת מכות לא לקבל..!

אייל עם אתה רוצה לקבל מכות תגיד לי בכייף אני יבוא לתת לך חחח סתם חמוד נו איך התמונות????. תספר להם איזה תמונות יפות שלחתי לך ולשני
 

דIבי222

New member
צריך להריץ את הרעיון הזה...

יאלה כל אחד יספר לחברים שלו שיגיעו...ושמישהו יברר לנו מתי הם חוזרים...
 
למעלה