שלומי ארביטמן

דדש

New member
נמאס

אני אוהד בית"ר מאז שנולדתי ,אצלנו בבית לא היתה בכלל זכות בחירה ליכוד ובית"ר ובדר"כ טוב לי עם זה . נראה לי שמקרה ארביטמן זה הקש ששבר את גב הגמל ,היום אני מתבייש להיות אוהד בית"ר , ואני חושב שאולי חרם של אוהדים על ההנהלה יגרום להם לשנות את ההתנהלות השכונתית והמגעילה הזאת. מוכרים לנו כל הזמן שהם הצילו את בית"ר מפרוק ובלעדיהם לא היתה בית"ר ,זה כמובן קשקוש אני בטוח שלבית"ר במצב הכלכלי הנוכחי ימצאו הרבה קופצים.
 

astrix4

New member
אחרי משחק או שתיים דברים יישתנו

אין להנהלה ברירה!
 

ASARUF

New member
סחתין על העברית..

ישך עוד משהו אחד להשתפר... הכמות של ההודעות..
 

כחילה

New member
אני מסכים עם חלק ממה שאמרת

וחלק עם מה ששושו17 אמר, דווקא בגלל שהמצב מחורבן כל-כך, אסור לנו, אוהדים כמוני וכמוך, לפגוע בקבוצה, כי אכפת לנו אנחנו רוצים לראות את בית"ר מצליחה. אני מסכים איתך שאנחנו לא יכולים לשבת מהצד ולראות איך הקבוצה שלנו מתפוררת לנו מול העיניים, אנחנו חייבים למחות נגד ההנהלה השכונתית, אבל תמיד להמשיך לתמוך בשחקנים ולעשות את כל מה שאנחנו יכולים כדי לעזור להם לנצח. בשורה התחתונה, מה שאני אומר שצריך לעשות הפרדה, בין ההנהלה הביזיונית שלנו ונגדה צריך למחות, להפגין ולהשמיע את דעתנו, ומצד שני השחקנים של בית"ר, אותם כולנו אוהבים(עד שגם להם יימאס מהאיחור במשכורות וגם הם יעזבו), להם אנחנו צריכים לעזור כדי שנוכל לנצח כל משחק.
 

astrix4

New member
קודם כל , שולחים הודעה לכל אוהד

בית"ר שאתם מכירים, אני בטוח שיש כבר רעיונות להתארגנויות דומות. צריך לפנות למנהלי אתרים שקשורים לבית"ר ולבקש שישימו הודעה בגדול באתר שלהם. מי שהולך לאימונים ,שיעביר את המסר. לאט לאט זה יצבור תאוצה ויהפוך ליותר מאורגן.
 

astrix4

New member
עוד דרכים להפיץ את הרעיון

במקום להגיב סתם על ידיעות לגבי בית"ר במעריב, ידיעות, one ועוד אתרים רק לכתוב על זה שצריך להתארגן. להתקשר לרדיו ירושלים כשיש תוכנית ספורט אצלה ולהעביר את המסר לכל מי שמאזין לה. בקיצור, כל דרך שתעביר את המסר לכמה שיותר אוהדים. חשוב!!!!!!!!!!!!!! בלי אלימות ומעשי שטות כמו בימים האחרונים( כמובן מלבד פיצוצי אימונים)
 

יעקב2345

New member
תגידו השתגעתם כולכם?????

מה אתם תומכים של הראל סקעת מה זה השטויות האלה על לעשות הפגנה מדברים פה על ביתר הקבוצה שנשבענו שנלך אחריה באש ובמים מה זה הדברים האלה לא לבוא למשחקים מה אנחנו הלובשי שחור של מכבי ת"א? וואלה התאכזבתי ממכם
 

astrix4

New member
לא אוהדים בשחור ולא נעליים!!!

ההנהלה של בית"ר היא פשוט ביזיונית! המחאה היא נגד הבעלים ולא נגד הקבוצה או השחקנים!!!!!!! במשך 4 שנים בית"ר מנוהלת ע"י פניג'ל ושות' בצורה הרבה יותר חובבנית מדדש . הם פשוט עושים כל טעות אפשרית. אם יכלו להשקיע 3 מיליון ש"ח על העברת שחקנים בבקרה, לא יכלו להשקיע עוד קצת על חלוץ מצויין שאמור להוביל את הקבוצה לשנים? אין להם כסף ולמרות זאת מסרבים לצרף שותף נוסף כמו דדש למשל. בגלל זה צריך למחות!!!! אני אוהד של בית"ר מגיל אפס וכואב לי לראות את בית"ר ככה!
 
אתה צודק ב100 אחוז

צריך לזעזע את המדינה עד שהרביטמן יחזור כי אם לא הקבוצה תהיה בתחתית
 

יעקב2345

New member
בקשר להנהלה אתה צודק

חשבתי אתה רוצה לעשות הפגנה בגלל איך שביתר נראית
 

יעקב2345

New member
ובקשר לפוצץ את האימון של פ"ת

למה? זה לא אשמתם שפניג'ל קמצן מניאק
 

שושו17

New member
זה אולי יגרום לשמיר לא להביא

את שלומי זה יכול לעזור גם האוהדים של בני יהודה לפני כמה שנים נילחמו על שחקן והוא בסוף היה בבני יהודה עם לאוהדים של בני יהודה יש כוח אז לנו יש פי כמה.
 
למעלה