שלומות מלונדון
כנציג הפורום בלונדון תרשו לי לשלוח ד"ש מהבירה האנגלית. קמתי הבוקר, ושהגעתי לעבודה שמעתי על הפיצוצים. אני רוכב על אופניים לעבודה ככה שלא עברתי בנסיעה ברכבת, ואני גם לא עובד במרכז לונדון. בכל מקרה בינתיים לא פרסמו מה בדיוק קרה, ומי גרם לזה. בהתחלה אמרו שזה תקלה חשמלית, אבל זה נשמע מוזר כשזה קורה במספר תחנות באותו יום, וגם אוטובוס אחד מתפוצץ. זהו לבינתיים!
כנציג הפורום בלונדון תרשו לי לשלוח ד"ש מהבירה האנגלית. קמתי הבוקר, ושהגעתי לעבודה שמעתי על הפיצוצים. אני רוכב על אופניים לעבודה ככה שלא עברתי בנסיעה ברכבת, ואני גם לא עובד במרכז לונדון. בכל מקרה בינתיים לא פרסמו מה בדיוק קרה, ומי גרם לזה. בהתחלה אמרו שזה תקלה חשמלית, אבל זה נשמע מוזר כשזה קורה במספר תחנות באותו יום, וגם אוטובוס אחד מתפוצץ. זהו לבינתיים!