שלומות לחברי הפורום!

zambush

New member
שלומות לחברי הפורום!../images/Emo124.gif../images/Emo73.gif

ללא כל קשר להצבעתי הקרובה בבחירות, לסיכויי הצלחתכם, וכמובן בלי לפגוע אישית. אבל כן עם קשר לעשייה הציבורית. מה עושה סופי צדקה ברשימת המפלגה? עד כמה היא תרמה לאיכות הסביבה, פעילות ציבורית נגד זיהום ובעד, למשל, גנים ושטחים ירוקים, ובכלל מה הקשר שלה עם המפלגה?
 
ברוך הבא

סופי היא דור 125 בארץ אם לילדה בת 7, מודאגת מצב הסביבה בישראל והחליטה להירתם ולעזור למפלגת הירוקים לכנסת. לסופי יש תקשורת מציונת עם ילדים ואם ההורים שלהם, שאליהם מכוון המסר, רק הירוקים דואגים הים לדורות הבאים... תודה, דרור
 
אכן נימוקים כבדי משקל.

הנה עוד כתבה רצינית על מועמדת מס' 5. נא לשים לב למקצוע בו קיבלה את הציון הכי נמוך ולסיבה. לבוגרי מגמה ביולוגית- האם אתם זוכרים כמה ניסויים בבעלי חיים עושים שם?
 
קבל סקופ בין לאומי!

מועמד מספר 6 במפלגת הירוקים נכשל באנגלית, וגם ב1986 הבריז משני שעורי תשב"ע! אתה מוזמן להפיץ את זה בCNN ובBBC... היופי בדמוקרטיה שיש חופש בחירה, ומותר לאנשים לא להצביע למפלגה בגלל שאחד המועמדים שלה נכשל במקצוע מסיום. אני מאוד מקווה שתשב עם עצמך, תבין שלשדר אנרגיה שלילת לכל עבר זה פשוט בזבוז. אתה פשוט מצטרף לאותם אנשים שכל כולם מושקע בלחבל ברצון של אנשים טובים לעשות ולשפר את החיים בארץ! תשמע אנחנו כבר רגילים לאנשים שרוצים לחבל בעשייה שלנו, בעיקר כאלו שמרווחים מהרס הסביבה. אבל מידי פעם יש גם כאלו כמוך שטועמים שהם יותר ירוקים מהירוקים ומנסים לחבל. עברנו גם את אלו וגם את אלו, ואנחנו נמשיך לפעל למען הסביבה בכל מקום שנהיה! תודה, דרור
 
היופי שבדמוקרטיה הוא

שאדם יכול לבחור בנציגים המייצגים את עמדותיו, לאחר שיקול דעת, ולאחר שתהה היטב על קנקנם. אדם יכול גם לפעול לשכנוע אחרים שמועמד מסוים אינו מייצג את עמדותיהם, אינו מייצג את העמדות אותן הוא מתיימר לייצג, או סתם אינו רציני. כאשר מפלגה המתיימרת להיות "ירוקה" שמה סלבריטי של ילדים במקום החמישי זה מחשיד בחוסר רצינות. אז בדקתי מה עושה את הסלבריטי הנ"ל מועמדת כל כך טובה, הרי איני רוצה לחבל ברצון של אנשים טובים לעשות ולשפר את החיים בארץ. מתברר שהרפרנס היחיד לידע רלוונטי שיש בכתבה עליה הוא לציון הגרוע ביותר שלה בתיכון- בביולוגיה- אותו היא מסבירה בזה ש"כל הנסויים בבעלי חיים עשו לה רע". אני בוגר (בין השאר) מגמה ביולוגית- והניסוי ה"נורא" ביותר בבעלי חיים שעשינו היה צפיה בבינוקולר בדם הזורם בזנבו של גופי. לאחר מכן הוחזר הדג למים ולמיטב ידיעתי הוא מת בשיבה טובה. שאלתי אותך כמה שאלות על סעיפים אחרים במצע ובמאמר שפרסמת. למשל ההתקפות שלך על רט"ג. למרות שאיני מתלהב, בלשון המעטה, ממדיניות גביית הכסף ופיתוח השמורות שלהם, אני מבין שהם פועלים במסגרת של אילוצים תקציביים, ולכן אני מאוד מקווה שתשב עם עצמך, תבין שלשדר אנרגיה שלילת לכל עבר זה פשוט בזבוז. הפתרון שהצעת לגבי תפקוד רט"ג גרוע לדעתי מהבעיה. שאלתי אותך על זה מספר פעמים, ובכולן נמנעת מלענות. בסופו של דבר חסמת אותי ואז פרסמת בתור תשובה את המאמר שגרם לי לשאול את השאלה. אתה נמנע באופן עקבי מלענות על כל שאלה ספציפית. לא רק אתה, גם הדס שכנאי. לכן עדיף "לחבל בעשיה שלכם"- הרושם שלי הוא שתגרמו יותר נזק מתועלת.
 

bhr11

New member
אז למי אתה מתכוון להצביע?

אתה מתכנן לעשות סקר על ציוני הביולוגיה של כל המועמדים לכנסת? לא תשכח כמובן גם להעביר אותם איזה מבחן, לודא שלא שכחו את החומר, אה? עם כל הבקורת על הירוקים, שלחלקה אני שותף, אני לא ממש רואה אלטרנטיבה אחרת. אני שואל אותך ברצינות - ביום הבחירות, מה אתה תכל'ס מתכוון לעשות עם הקול שלך? אולי יש בישראל איזו מפלגה ירוקה אחרת שנסתרת מעיני (מסיבותי שלי אני לא מתכוון להצביע לחד"ש או לעלה ירוק)? אכילה, אשמח לשמוע גם ממך. (אגב, כשאתה כותב לדרור " אני מאוד מקווה שתשב עם עצמך, תבין שלשדר אנרגיה שלילת לכל עבר זה פשוט בזבוז" - אתה לא חושב שזה תופס טיפ טיפה גם כלפיך?)
 
עוד לא החלטתי למי להצביע.

קודם כל, לגבי הקטע הבא בהודעתך: (אגב, כשאתה כותב לדרור " אני מאוד מקווה שתשב עם עצמך, תבין שלשדר אנרגיה שלילת לכל עבר זה פשוט בזבוז" - אתה לא חושב שזה תופס טיפ טיפה גם כלפיך?) את הציטוט שבמרכאות לקחתי מההודעה של דרור לה הגבתי- כלומר חשבתי שזה תופס לפחות טיפ- טיפה גם כלפיו. ובאשר להצבעתי: איני מתכוון להצביע עבור מפלגה "סביבתית". לא החלטתי עדיין עבור איזה מפלגה כן אצביע. אבל בוודאי ובוודאי שלא אצביע עבור מפלגץ ירוקים הנוכחית. מפלגה זו כוללת במצעה כמה סעיפים שמנוגדים בבירור לשמירת טבע. מועמד המפלגה, כאשר הוא נשאל על סעיפים אלה או על נקודות אחרות שאינן נוחות לו מסרב לענות. לא רק לי. אני לא היחיד שחושב כך. גש לפורום שמירת טבע וחפש שרשורים בהם דרוד מעורב. נסה להוציא ממנו עמדה נחרצת לגבי משהו. כרגע, לפי הרכבה ומצעה, כל מה שהמפלגה הזו יכולה לעשות זה למנוע פתרון של בעיות סביבתיות. אם אינך מאמין לי, ראה דוגמא: את הקמפיין שלהם נגד האנטנות הסלולאריות אתה מכיר? אני מניח שכן. הוא קודם בהרבה מאד רעש וצלצולים. את הפתרון של העיר מודיעין אתה מכיר? אני מניח שלא, אלא אם אתה תושב מודיעין או מתעניים בנושא. במודיעין פיזרו, בידיעת התושבים, אנטנות שלולריות קטנות רבות מאד בשטחים הציבוריים (איי תנועה וגינות ציבוריות). האנטנות הנ"ל משדרות בעוצמה נמוכה, ומזיקות הרבה פחות מאנטנות גדולות ומעטות (חוק היפוך ריבוע המרחק). בנוסף, מאחר ויש קליטה טובה בכל מקום במודיעין, עצמת השידור של הטלפונים קטנה יותר. אז גם בלי מפלגה ירוקה אפשר להגיע לפתרון בעיות סביבה. ארגונים חוץ פרלמנטריים עושים זאת כבר שנים. אני מסיים בקרוב קורס מורי דרך- ואז אוכל לפעול באמצעות חינוך.
 

bhr11

New member
בכל זאת, אני לא מצליח להבין אותך

תראה, קודם כל - אני משוכנע שאתה ואקילה מבינים בנושאים האלו יותר ממני, סביר שגם יותר מאנשי המפלגה. שנית, אני מסכים שהירוקים לא מושלמים ולא חפים מטעויות. אבל כידוע החיים הם לא מושלמים, ואני עוד לא פגשתי אף אדם, ודאי לא מערכת שמכילה יותר מאדם אחד, שהוא מושלם. בסופו של דבר אנחנו מתפשרים תמיד בכל בחירה שאנחנו עושים. כשאני קורא את ההאשמות שלכם כלפי הירוקים, אני לא מבין דבר אחד: יש מפלגה אחת בישראל או פוליטיקאי אחד שלא חוטאים באותם דברים, הרבה יותר מהירוקים? אם כתב אישום על סגירת מרפסת או מה שזה היה שם הוא סיבה לא להצביע למועמד - אז לאיזה פוליטיקאי אתה כן יכול להצביע? אתה דורש מהירוקים שיתנו לך בפורום תשובות מדויקות על מה שהם יעשו בנושאים פרטניים שגם המומחים בד"כ מתווכחים עליהם. זה בתקופה שאין פוליטיקאי אחד שמוכן/מסוגל להגיד לך אפילו מה הם גבולות מדינת ישראל לדעתו. הרי אם תשאל את השאלות האלו בפורום של כל מפלגה אחרת לא ידעו מה אתה רוצה מהם בכלל, על התייחסות ודאי שאין מה לדבר. כיון שכמעט כל המפלגות בישראל הם לא רק לא ירוקות אלא ממש אנטי-ירוקות, קשה לי להבין איך הצבעה למפלגה אחרת או חוסר הצבעה בכלל יכול לקדם את הנושא הירוק יותר מאשר הצבעה לירוקים.
 
למעלה