שלום

skaramoosh

New member
שלום

אני נגה בת 13 ממעלה אדומים, אני מאד אוהבת את הארי פוטר, בעצם אני סוגדת לספרים האלה, מאז שאני ילדה קטנה... ואני חדשה פה בפורום, התקבלו אותי?
 
../images/Emo42.gif../images/Emo6.gif

אם אני הייתי עושה את זה... הייתם עולים עליי?
 

skaramoosh

New member
טוב מתברר שבכל זאת מישהו פה

שם לב שאני קיימת זו הייתה בדיקת כמה אוהביפ אותי פה
 
למעלה