skaramoosh
New member
שלום
אני נגה בת 13 ממעלה אדומים, אני מאד אוהבת את הארי פוטר, בעצם אני סוגדת לספרים האלה, מאז שאני ילדה קטנה... ואני חדשה פה בפורום, התקבלו אותי?
אני נגה בת 13 ממעלה אדומים, אני מאד אוהבת את הארי פוטר, בעצם אני סוגדת לספרים האלה, מאז שאני ילדה קטנה... ואני חדשה פה בפורום, התקבלו אותי?