שלום

מצב
הנושא נעול.
שלום

שלום
אני צריך להגיע מהתחנה מרכזית בתל אביב לתחנת רכבת בת גלים בחיפה. אמרו לי שאני צריך לקחת קו 910 ואז אני יגיע ל"מרכזית חוף הכרמל", משם איזה קו צריך לקחת כדי להגיע לתחנת רכבת? תודה ולילה טוב
 

idos2

New member
למה לא מראש לסוע ברכבת?

שלום
אני צריך להגיע מהתחנה מרכזית בתל אביב לתחנת רכבת בת גלים בחיפה. אמרו לי שאני צריך לקחת קו 910 ואז אני יגיע ל"מרכזית חוף הכרמל", משם איזה קו צריך לקחת כדי להגיע לתחנת רכבת? תודה ולילה טוב
למה לא מראש לסוע ברכבת?
הולכים 5 דקות ברגל לתחנת "תל אביב ההגנה" ומשם נוסעים ברכבת עד לחיפה. ותר מהר, ולדעתי גם יותר זול
 
פשוט..

למה לא מראש לסוע ברכבת?
הולכים 5 דקות ברגל לתחנת "תל אביב ההגנה" ומשם נוסעים ברכבת עד לחיפה. ותר מהר, ולדעתי גם יותר זול
פשוט..
יש לי את הכרטיסים שהצבא נותן, ככה שבאוטובוס אני נוסע לא על חשבוני אבל בכל מקרה, כמה זה עולה לקחת רכבת מהתחנה בעזריאלי עד לבת גלים?
 

idos2

New member
24.5 ש"ח

פשוט..
יש לי את הכרטיסים שהצבא נותן, ככה שבאוטובוס אני נוסע לא על חשבוני אבל בכל מקרה, כמה זה עולה לקחת רכבת מהתחנה בעזריאלי עד לבת גלים?
24.5 ש"ח
אצלי הם דווקא נתנו לי לא פעם כרטיסי נסיעה לרכבת מנתניה לתל אביב, למרות שהסברתי להם פעם אחרי פעם שאני צריך אוטובוס בתוך נתניה + אוטובוס בתוך תל אביב, ואם היו נותנים לי כרטיס אוטובוס הייתי צריך רק אוטובוס 1 מהבית עד אליהם. אבל טוב נו, את ההגיון בצבא מזמן הפסקתי לחפש, והעדפתי לסוע באוטובוס ולשלם כמה שקלים במקום כל הכאב ראש שלהם...
 
אתה צריך את קו 103

שלום
אני צריך להגיע מהתחנה מרכזית בתל אביב לתחנת רכבת בת גלים בחיפה. אמרו לי שאני צריך לקחת קו 910 ואז אני יגיע ל"מרכזית חוף הכרמל", משם איזה קו צריך לקחת כדי להגיע לתחנת רכבת? תודה ולילה טוב
אתה צריך את קו 103
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה