שלום
הי כולם, אני צריכה לעשות עבודה באנגלית ואני מנסה להשיג קצת נתונים בשבילה. כיוון שאתם מפרסמים כאן שאלונים קיוויתי שאוכל לפרסם שאלון קצרצר לבעלי הבלוגים מביניכם. שם משתמש: גיל: למה אתם כותבים בלוג? (תשובות מפורטות יתקבלו בשמחה!) למה אתם כותבים בלוג ולא סתם יומן? מה אתם מקבלים מהתגובות? (זה מעודד אתכם להמשיך? או מרגיז?) על בדר"כ אתם כותבים?
וזה הכול, אשמח לקבל מכם תשובות!
הי כולם, אני צריכה לעשות עבודה באנגלית ואני מנסה להשיג קצת נתונים בשבילה. כיוון שאתם מפרסמים כאן שאלונים קיוויתי שאוכל לפרסם שאלון קצרצר לבעלי הבלוגים מביניכם. שם משתמש: גיל: למה אתם כותבים בלוג? (תשובות מפורטות יתקבלו בשמחה!) למה אתם כותבים בלוג ולא סתם יומן? מה אתם מקבלים מהתגובות? (זה מעודד אתכם להמשיך? או מרגיז?) על בדר"כ אתם כותבים?