שלום

../images/Emo39.gifברוכוןןןןןןןןןןןןןןן../images/Emo70.gif../images/Emo24.gif

אני נופר
ב-ט-ו-ח-ה שתהנה כאן
 
חיחיחי את סותרת את עצמך../images/Emo70.gif../images/Emo80.gif

אם את רושמת ברוכה הבאה, זה סימן שאת מתכוונת לבת
אבל בתוכן ההודעה את רושמת תהנה... סתם, שיעור קטן בלשון
סתם, חיחיח
 
למעלה