שלום

tomerit

New member
שלום

שלום אתמול קיבלתי משטח ריקוד ויש לי כמה שאלות לשאול אותכם. דבר ראשון: למשטח שלי קוראים flash fire/ dance mat. האם זה מקורי? מה זה אומר שמשטח הוא מקורי או לא? דבר שני: היכן אני יכולה להוריד שירים קלים ויפים? נכנסתי לאתר הישראלי של IDDR והורדתי מספר שירים שהיו לי מאד קשים. תודה מראש ת.
 

kush kush

New member
המשטח הוא זיוף וכל מי שקונה אותו

נהפך לשותף לפשע. הדבר הכי טוב יהיה להחזיר אותו לחנות. ציטוט מהאתר: הודעה חשובה!!! במידה ורכשתם משטח מדגם FLASH FIRE , FLASH DANCE או מוצר אחר הנושא את כתובת האתר שלנו והסלוגן "מהפכת הריקודים הישראלית" בתוכנה המצורפת אליו או מוצר המגיע ללא דיסק או דיסק צרוב עם או בלי הערכה העברית המכיל שיר אחד בלבד. רכשתם משטח מאיכות ירודה ותוכנה מזויפת ובאי ידיעתכם הפכתם שותפים לפשע זיוף. הערכה העיברית, IDDR, כתובת האתר, והסלוגן - "מהפיכת הריקודים הישראלית" הם שמות שמורים ושימוש בהם לקידום מכירת משטחי ריקוד שמור ל IDDR בלבד. המוצר נמכר ללא הוראות, תמיכה, שירות ואחריות וגורם ללקוחות המוצר המזויף לפנות אלינו בחוסר ברירה. הנושא בטיפול משפטי ! נשמח אם תוכלו לידע אותנו בשמות וכתובות החנויות המוכרות מוצר זה באמצעות טופס המשוב אשר בתפריט הראשי על מנת שנוכל ליידע אותם בהקדם. אנו ממליצים להחזיר לחנויות מוצר מזויף זה בהקדם האפשרי על מנת לא להיות שותפים לפשע זה. מוקד ההזמנות - 6462020-050
 

tomerit

New member
למה זה זיוף

מה זה אומר שזה זיוף? מה החוק בנוגע לזה? מה הבעיה בלהשתמש בזה? אני לא כל כך מבינה אשמח אם תסבירו לי.
 

Tamar from IDDR

New member
המשטח הוא מזויף כל עוד מודבקת עליו

מדבקה או משהו אחר שקושר אותו ל IDDR. במידה וקיבלת עם המשטח דיסק צרוב עם הגירסה העברית של IDDR זהו כבר שכפול לא חוקי של התוכנה. המשטח הוא הרבה פחות איכותי מהמשטחים של IDDR, בד"כ לא מגיע עם משחק או שבמקרה יותר גרוע מגיע עם דיסק צרוב ועליו הגירסה של IDDR, וכמובן ללא תמיכה טכנית. את המסקנות תסיקי לבד.... תמר
 

tomerit

New member
תמר התשובה עוד לא מובנת לי

אז הלוח שיש לי הוא לא שייך לאגודה ישראלית של ריקודים. אבל זה הופך אותו למזוייף? האם יש איזה חוק לגבי כך שהלוח חייב להיות שייך ל- IDDR? אני שואלת בשביל להבין, מצטערת אם אני מציקה.
 

CajU9

New member
זה פשוט...

אם מודבק למשטח או מוטבע בתוכו הלוגו של IDDR, או שבדיסק המשחק מופיע הלוגו של IDDR, קנית משטח מזוייף וזו עבירה פלילית, אם גילית אחד מהדברים הנל עדיף לך להחזיר אותו לחנות. אם לא, אז המשטח לא מזוייף, הוא פשוט חיקוי זול ולא איכותי כמו המשטחים של IDDR, ואת יכולה להיות רגועה ולהמשיך לשחק עד שהוא יתפרק..
 

kush kush

New member
אם המשחק המצורף בעברית,

או שאיפשהו כתוב IDDR זה זיוף.
 
למעלה