שלום
לא כתבתי בפורום אף פעם, והשאלה\נושא שאני רוצה להעלות היא לא ממש לגבי מאריה עצמה (שאני מחבב מאוד בתור זמרת, אבל רק את קריירת הניינטיז שלה, וזה כבר נושא אחר...). אז ככה: אני זוכר (לטובה) את הפרויקט שעשיתם כשמאריה הגיעה להופיע בלבנון, ורציתם שהיא תבוא להופיע גם בארץ אז התחלתם עם עצומה, וזה הגיע למימדים מאוד גדולים, כמעט בכל תפוז ידעו על זה, והם רשמו על זה הרבה בעמוד הראשי וגם לתקשורת זה הגיע ("ערב טוב עם גיא פינס" דיברו על זה ואם אני זוכר נכון אז הזכירו במילה או שתיים גם בידיעות או מעריב כשכתבו על כך שהלבנונים לא מרוצים מהלבוש החושפני של מאריה בהופעה). הרשים אותי שהצלחתם להגיע להרבה אנשים, ועובדה שאני יודע על המבצע הזה אפילו שלא הייתי חבר בפורום אף פעם (אני קורא פה לפעמים). ולאן אני חותר? אנחנו מארגנים עכשיו בפורום רד הוט צ'ילי פפרז עצומה להבאת הלהקה להופעה בישראל בסיבוב ההופעות הבא שלה. ורציתי לשאול לעצתכם, מכיוון שיש לכם ניסיון (למרות שבסוף מאריה לא הופיעה כאן, עדיין ראיתי את זה כהצלחה גדולה של המעריצים הישראלים שלה). אז קודם כל - איך הגעתם לגיא פינס? איך פניתם אליהם ואל מי בדיוק? איך עוד אפשר להגיע עם זה לתקשורת ולאן בדיוק? כרגע יש כמה מעריצות שמחתימות אנשים על עצומה בערים שהן גרות בהן, אשדוד וראשל"צ אם אני לא טועה. ואנחנו רוצים להעלות לאינטרנט גם עצומה וירטואלית מתישהו. מה עוד כדאי לנו לעשות? אז אני מקווה לשמוע הצעות, ואם מישהו פה גם אוהב את הפפרז ורוצה לתמוך אז אנחנו נשמח לתמיכה בפורום.
ד"א - למאריה יש איזשהו קשר ללהקה: דייב נבארו שיתף איתה פעולה, והוא היה פעם הגיטריסט של הפפרז.
לא כתבתי בפורום אף פעם, והשאלה\נושא שאני רוצה להעלות היא לא ממש לגבי מאריה עצמה (שאני מחבב מאוד בתור זמרת, אבל רק את קריירת הניינטיז שלה, וזה כבר נושא אחר...). אז ככה: אני זוכר (לטובה) את הפרויקט שעשיתם כשמאריה הגיעה להופיע בלבנון, ורציתם שהיא תבוא להופיע גם בארץ אז התחלתם עם עצומה, וזה הגיע למימדים מאוד גדולים, כמעט בכל תפוז ידעו על זה, והם רשמו על זה הרבה בעמוד הראשי וגם לתקשורת זה הגיע ("ערב טוב עם גיא פינס" דיברו על זה ואם אני זוכר נכון אז הזכירו במילה או שתיים גם בידיעות או מעריב כשכתבו על כך שהלבנונים לא מרוצים מהלבוש החושפני של מאריה בהופעה). הרשים אותי שהצלחתם להגיע להרבה אנשים, ועובדה שאני יודע על המבצע הזה אפילו שלא הייתי חבר בפורום אף פעם (אני קורא פה לפעמים). ולאן אני חותר? אנחנו מארגנים עכשיו בפורום רד הוט צ'ילי פפרז עצומה להבאת הלהקה להופעה בישראל בסיבוב ההופעות הבא שלה. ורציתי לשאול לעצתכם, מכיוון שיש לכם ניסיון (למרות שבסוף מאריה לא הופיעה כאן, עדיין ראיתי את זה כהצלחה גדולה של המעריצים הישראלים שלה). אז קודם כל - איך הגעתם לגיא פינס? איך פניתם אליהם ואל מי בדיוק? איך עוד אפשר להגיע עם זה לתקשורת ולאן בדיוק? כרגע יש כמה מעריצות שמחתימות אנשים על עצומה בערים שהן גרות בהן, אשדוד וראשל"צ אם אני לא טועה. ואנחנו רוצים להעלות לאינטרנט גם עצומה וירטואלית מתישהו. מה עוד כדאי לנו לעשות? אז אני מקווה לשמוע הצעות, ואם מישהו פה גם אוהב את הפפרז ורוצה לתמוך אז אנחנו נשמח לתמיכה בפורום.