שלום :) יש לי שאלה, אני לא יודע אם זה המקום המתאים לשאול את זה, אבל הנה... יש לי ראוטר של אדימקס, ואני רוצה אפשרות לקבל קבצים מהאייסיקיו. איך אני יכול לעשות את זה?