שלום :)

miki872

New member
שלום :)

יש לי שאלה, אני לא יודע אם זה המקום המתאים לשאול את זה, אבל הנה... יש לי ראוטר של אדימקס, ואני רוצה אפשרות לקבל קבצים מהאייסיקיו. איך אני יכול לעשות את זה?
 

cheif

Member
מנהל
אתה צריך לפתוח פורטים

הסבר לראוטר של DLINK יש כאן -- אבל הוא ישים גם ל-EDIMAX.
 
למעלה